NL Tour rides geven niet thuis
Ik heb 4 jaar terug een tijdrit gereden die NL Tourrides organiseerde over de Posbank, maar dat sloeg ook echt nergens op. Ondanks het forse inschrijfgeld hadden ze niet de moeite genomen om in de bochten even de weg schoon te vegen en daarnaast moest je meerdere keren over fietspaden en smalle klinkerweggetjes heen. Individueel was dat geen probleem (ik ken alle wegen goed daar), maar bij de TTT gingen meerdere teams op hun plaat, met meerdere ambulances op het parcours als gevolg.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 aug 2024 12:53
Frank Boelé zit achter NL Tour Rides. Een zeer betrouwbaar heerschap:
https://www.deondernemer.nl/actueel/hoe ... gle.com%2F
Hij en zijn organisatie laten een spoor van ellende na met routes die rechtstreeks van andere worden gekopieerd op komoot of strava. Het niet aanvragen van vergunningen en een hoop leveranciers die nog veel geld van hem krijgen.
https://www.deondernemer.nl/actueel/hoe ... gle.com%2F
Hij en zijn organisatie laten een spoor van ellende na met routes die rechtstreeks van andere worden gekopieerd op komoot of strava. Het niet aanvragen van vergunningen en een hoop leveranciers die nog veel geld van hem krijgen.
Dank voor alle tips en jullie opmerkingen, heb de organisatie namens mij en m'n fietsmaat ingebreke gesteld per aangetekende brief en deze brief (als pdf) ook gemaild naar het info@ adres van de club.
Via het hier boven genoemde 06 de directeur rechtstreeks ge appt met de pdf's van de genoemde brieven en aangegeven bijzonder teleurgesteld te zijn in de organisatie.
Na wat heen en weer ge-app en uitstel ("medewerkers zijn nog met vakantie") kregen we op 29/8 eindelijk ons geld terug, ca 55 dagen na de annulering. Of te wel 280 dagen na de gedane betaling in '23.
Zie ook hier:
https://nl-be.trustpilot.com/review/www.nltourrides.nl
Via het hier boven genoemde 06 de directeur rechtstreeks ge appt met de pdf's van de genoemde brieven en aangegeven bijzonder teleurgesteld te zijn in de organisatie.
Na wat heen en weer ge-app en uitstel ("medewerkers zijn nog met vakantie") kregen we op 29/8 eindelijk ons geld terug, ca 55 dagen na de annulering. Of te wel 280 dagen na de gedane betaling in '23.
Zie ook hier:
https://nl-be.trustpilot.com/review/www.nltourrides.nl
Laten we het hopen, ik probeer ook al weken/maanden contact te krijgen over de teruggave van het geld. Hoop dat Japio mij wat tips kan geven of wat voorbeelden. Want ik krijg 0 reactie op diverse mails en contact pogingen, het gaat om redelijk wat geld (ik heb ook betaalt voor een ander incl het fietsenvervoer er bij geboekt).
Hele slechte organisatie in iedergeval...
Hele slechte organisatie in iedergeval...