Ben ik een duurdere fiets waard?
De kleurstelling die ik wil de hebben bleek pas in februari leverbaar te zijn, de voorraad op de Specialized website was alleen voor direct-sales bestemd.
De fietsenmaker kwam met een aantal oplossingen, waarvan een andere fiets (in de zelfde uitvoering) laten spuiten voor een kleine meerprijs de meest interessante en leuke was.
Over kleurtjes nagedacht, en door de folders van oude mountainbikes gebladerd in het Mountainbike Museum, want ik had een Specialized Stumpjumper gezien waar ik heel blij werd van de kleurtjes. Dat bleek het model uit 1988 te zijn.
Aan de andere kant wilde ik wel een beetje vast houden aan de moderne patronen.
Dit is het resultaat.
Het zal niet ieder zijn smaak zijn, maar ik wordt hier blij van.
De fietsenmaker kwam met een aantal oplossingen, waarvan een andere fiets (in de zelfde uitvoering) laten spuiten voor een kleine meerprijs de meest interessante en leuke was.
Over kleurtjes nagedacht, en door de folders van oude mountainbikes gebladerd in het Mountainbike Museum, want ik had een Specialized Stumpjumper gezien waar ik heel blij werd van de kleurtjes. Dat bleek het model uit 1988 te zijn.
Aan de andere kant wilde ik wel een beetje vast houden aan de moderne patronen.
Dit is het resultaat.
Het zal niet ieder zijn smaak zijn, maar ik wordt hier blij van.
vrijwilliger Mountainbike Museum, Arnhem
-
- Forum-lid
Lijkt me een erg fijne fiets! En wat de looks betreft, er is er maar 1 die 'm mooi hoeft te vinden en dat ben jij. Veel fijne kilometers.
Trek Domane
Cannondale Trail
Cannondale Trail
Heeeel vet! En zeker mooier dan de aangeboden kleuren, dus ik geef je groot gelijk. Mag ik vragen waar dit gedaan is en wat je er voor hebt betaald? (evt via PB)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dit is bij Color Monkey in Geraardsbergen gedaan. Dit is tegenwoordig eigendom van Specialized (als ik het goed heb begrepen), dus fabrieksgarantie blijft behouden
vrijwilliger Mountainbike Museum, Arnhem
Het is niet mijn kleurtje. Maar ik vind het wel tof dat je lak hebt aan wat de fietsen industrie je aan standaard worst aanbiedt, en gewoon zelf voor een eigen kleur gaat
Live fast; die young. mijn blog
Heel vet !!