Zou je mening over Hessman en de ploegleiding ook dezelfde zijn als hij bij UAE reed?Ernie C. schreef: ↑18 okt 2024 14:28 Als De eindbaas niet te vertrouwen is, is de kans groter dat hij onbetrouwbare werknemers aanneemt.
Als ik mij voornamelijk zou omringen met (voormalig) drugsdealers, zou ik ook niet raar opkijken als mensen mij scheef aankijken omdat ik een dure auto en een groot huis heb. Als ik echt een schoon geweten heb, dan kan ik daar wel mee lachen.
Het laatste waar ik op zou zitten te wachten zijn "fans" die menen mij te moeten verdedigen om hun eigen beeld van een ideale wereld in stand te houden .
Hessman heeft een straf gekregen op basis van onvoorzichtigheid. Daar ga ik dus verder geen verdenkingen richting ploegleiding aan linken.
En als je denkt dat ik fan ben van Pogacar? Ik bewonder zijn prestaties maar ben eigenlijk vooral fan van Mathieu VDP. Maar ik heb veel bewondering en respect voor de sterke prestaties Wout en Remco en Pogi.
Trouwens toevallig zenden ze op eurosport momenteel "live" parijs-roubaix van dit jaar uit. Daar heeft Matje toch ook wel serieus huis gehouden maar dat is dan wel volledig normaal zeker ( voor mij vermoedelijk wel) maar dan ga ik ook niet Pogacar beschuldigen die dit jaar domineert op een terrein waar verschil maken het meest mogelijk is.
En iedereen in de ploeg van Gianetti zijn notoire dopinggebruikers omdat Giannetti daar rondwaart. Want Gianetti weet meer van doping en controleomzeiling dan het hele labo en andere expertenteam van Visma waarschijnlijk? Waarom hebben ze daar eigenlijk al die experten en laboranten e.d. nodig als ze toch op water en brood rijden en de 3 grote rondes kunnen winnen met 3 verschillende renners en met Jorgensen er bij ook nog Parijs-Nice? Nee, ze zoeken de kantjes op en dan kun je je, als je toch zo achterdochtig bent bij uitzonderlijke prestaties, ook afvragen of ze er soms niet over gaan?
Voila, nog 60 kms in PR en mathieu is weeral weg. Normaal dus! Alhoewel, zijne pa...