Het dopingtopic 2.0
https://www.wielerflits.nl/nieuws/pablo ... e-lavenir/
Hoort dit hier thuis of mogen we nog geloven dat het gewoon talent en training is?
Hoort dit hier thuis of mogen we nog geloven dat het gewoon talent en training is?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Lijkt mij dat dit niet hier thuis hoort. Vooralsnog is er geen reden om aan te nemen dat deze man doping gebruikt.
En een motortje. Of was dat nog langer geleden
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
6 jaar geleden, dat was al ruim na de gloriejaren van Sky
Dus denk dat die prestatie wel clean was….
Dus denk dat die prestatie wel clean was….
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik steek mijn hand niet voor hem in het vuur, maar ik vind het ook niet meteen super verdacht. De omstandigheden kunnen heel veel invloed hebben. Misschien was het wind mee en was de aanloop minder zwaar. Sowieso aan het einde van een kleine ronde i.p.v. een grote.
Vanavond damesbokswedstrijd tussen de Vlaamse Persoon en een Amerikaanse wereldkampioene, maar... """Een maand na haar titelgevecht op 15 juli 2023 tegen Christina Linardatou raakte bekend dat Baumgardner drie dagen ervoor bij een routinecontrole was betrapt op verboden anabole steroïde en een vochtafdrijvend middel. Na een tijdelijke dopingschorsing werd ze in maart 2024 vrijgesproken. De argumentatie: ze had het spul niet opzettelijk ingenomen om haar prestaties te bevorderen. Wat Persoon cynisch deed opmerken: “Als ik op die twee producten betrapt word, sta ik minstens voor vier jaar aan de kant.”"" Of hoe ook de behandeling van de ene nationaliteit maar vooral de ene sport de andere blijkbaar niet is.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Das helaas geen nieuws.....
Ik vertrouw Amerikaanse atleten die alleen maar in Amerika trainen en sporten en dan alleen voor een WK of OS ergens anders heen gaan voor de hoofdprijzen ook gewoon allemaal niet.
Ik vertrouw Amerikaanse atleten die alleen maar in Amerika trainen en sporten en dan alleen voor een WK of OS ergens anders heen gaan voor de hoofdprijzen ook gewoon allemaal niet.
Less is bore
Lekker makkelijk. Nee edelachtbare, het was niet mijn intentie om met mijn dronken kop aan 100 per in de bebouwde kom een rood stoplicht te negeren en een kind tegen de vlakte te rijden.fiedoo schreef: ↑ ...De argumentatie: ze had het spul niet opzettelijk ingenomen om haar prestaties te bevorderen. ....
Tuurlijk repliceert de rechter dan met, ik snap het en ik geef vrijspraak
Live fast; die young. mijn blog
De tennisser Sinner is er echter toch nog niet vanaf. WADA tekent beroep aan tegen de vrijspraak.
-
- Forum-lid
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben: stel, je hebt een topwielrenner, een die voor de winst mee kan doen, maar niet buitengewoon (zoiets als Laporte, Hirschi, dat soort renners). Je onderwerpt hem aan een geweldig afgewogen dopingprogramma, het hele seizoen door. Hoeveel harder gaat zo'n renner rijden? Gaat hij daardoor een buitengewoon renner kunnen zijn? Met andere woorden: kan je een Pogacar maken?
Ik denk het niet. Ik denk eerder dat het verschil met schone renners van hetzelfde kaliber lang niet zo groot zal zijn als Pogacar nu laat zien, misschien een minuutje in Lombardije, 20 km solo bij het WK, zoiets.
Maar goed, ik heb geen verstand van doping.
Ik denk het niet. Ik denk eerder dat het verschil met schone renners van hetzelfde kaliber lang niet zo groot zal zijn als Pogacar nu laat zien, misschien een minuutje in Lombardije, 20 km solo bij het WK, zoiets.
Maar goed, ik heb geen verstand van doping.