Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zelfde probleem hier. Moet 1500kg kunnen trekken.
CX5 vind ik op zich nog wel een nette auto, maar die motor is hopeloos ouderwets met zijn maximale koppel op een hoog toerental.
Less is bore
-
- Forum-lid
Of een C5X. Prachtige wagen !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan liever een DS7.
Less is bore
-
- Forum-lid
Jullie weten dat er een groot autotopic is?????
-
- Forum-lid
Hear hear! (Die C5X zit trouwens nog vol met kinderziektes)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik kreeg een DS7 mee in Sevilla afgelopen voorjaar (werk) omdat de kleinere autos weg waren. Was fijne bak, zowaar een diesel. Heerlijk!!!
Less is bore
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Bwoa ik kijk daar niet echt op. Ik koop auto’s die aan mijn wensen voldoen (ruime fijne reiswagen waar twee Airedales in passen en een hoop bagage)
Moet lekker cruisen richting Italie en Spanje, automaat en cc zijn verplicht en recent ook liever wat makkelijker in de LEZ zones in grote steden. Dus helaas geen diesel meer…
Altijd tweedehands en veel vooronderzoek want ik verhelp kleine problemen graag zelf.
Budget tussen de 3 en 8 duizend Euro afhankelijk van de staat en vooral onderhoudstoestand. Verder veel comfort en liefst veel opties
Power vind ik ook belangrijk dus niets onder de 200pk.
Tja kosten en afschrijving neem ik dan mee in de overweging maar al het bovenstaande is voor mij toch het belangrijkste.
Soms heb je geluk en doe je er veel jaar mee, soms heb je pech en moet je al snel weer op een andere over.
Gemiddeld denk ik dat ik best weinig afschrijving heb op dat concept.
Nog nooit een nieuwe of bijna nieuwe wagen aangeschaft. Ik doe feitelijk aan upcycling omdat ik veel zelf kan fixen.
Moet lekker cruisen richting Italie en Spanje, automaat en cc zijn verplicht en recent ook liever wat makkelijker in de LEZ zones in grote steden. Dus helaas geen diesel meer…
Altijd tweedehands en veel vooronderzoek want ik verhelp kleine problemen graag zelf.
Budget tussen de 3 en 8 duizend Euro afhankelijk van de staat en vooral onderhoudstoestand. Verder veel comfort en liefst veel opties
Power vind ik ook belangrijk dus niets onder de 200pk.
Tja kosten en afschrijving neem ik dan mee in de overweging maar al het bovenstaande is voor mij toch het belangrijkste.
Soms heb je geluk en doe je er veel jaar mee, soms heb je pech en moet je al snel weer op een andere over.
Gemiddeld denk ik dat ik best weinig afschrijving heb op dat concept.
Nog nooit een nieuwe of bijna nieuwe wagen aangeschaft. Ik doe feitelijk aan upcycling omdat ik veel zelf kan fixen.
Je bent een roepende in de woestijn.