Yes,met voorbedachte radena het 3 luik SBA-Gooische 200 en de Bockerijders de Forum rit.Ben benieuwd wie nu de handschoen oppakt voor 2025
Forum Gravelrit 2024.
Zaterdag 20 september 2025 staat alvast vast.
Welkom op de Utrechtse Heuvelrug. Gisteren hebben we een deel van Heuvelrug gereden, afgewisseld met het laagveen van de Langbroekerwetering met z'n rijtjeskastelen (rijtjeshuizen van rijke patriciërs) en de Grebbelinie. Volgende jaar maak ik een route door onze eigen Strade Bianche-regio, de Gelderse Vallei, bekend van activistische schapenhouders, varkens- en kippenboeren.
Schrijf maar in de agenda en verwittig de echtgenote.
Welkom op de Utrechtse Heuvelrug. Gisteren hebben we een deel van Heuvelrug gereden, afgewisseld met het laagveen van de Langbroekerwetering met z'n rijtjeskastelen (rijtjeshuizen van rijke patriciërs) en de Grebbelinie. Volgende jaar maak ik een route door onze eigen Strade Bianche-regio, de Gelderse Vallei, bekend van activistische schapenhouders, varkens- en kippenboeren.
hun fietsen.
-
- Forum-lid HC
20 september, dan moet ik bij deze al afhaken. Die tijd is altijd zo druk voor mij.
-
- Forum-lid
Mooi hoor Bert!! Nu al voorsorteren op volgend jaar. Echt top dat je hier zo gepassioneerd mee bezig bent.BertL schreef: ↑20 okt 2024 18:24 Zaterdag 20 september 2025 staat alvast vast.
Complimenten!
-
- Forum-lid
En ik ga eens kijken welke fiets ik kan ombouwen tot een gravelwaardige fiets.
Ik zal wel in de categorie watjes mee moeten rijden want mijn conditie is echt verre van waardig op het moment (chemo en drie jaar lang immuuntherapie hakt er wel in)
Maar ik kan natuurlijk altijd bij Rene in het wiel kruipen
Ik zal wel in de categorie watjes mee moeten rijden want mijn conditie is echt verre van waardig op het moment (chemo en drie jaar lang immuuntherapie hakt er wel in)
Er is alle reden om vaker dan eens per jaar een Forumrit te plannen. In de tijd van Dirty-Pages werden er vaker meeting georganiseerd door mensen die daar gewoon zin in hadden en vroegen wie er mee wilde te gaan. Ik heb stempelkaarten vol van lange ritten zoals O.H.R.A., TNWO, TNNZ, GOGV, Wappendorferpuzzelritten. Het kan gewoon, kinderen. Het kan gewoon.
hun fietsen.
Geen probleem,ik hou je wel uit de wind;)Dubbeldekker schreef: ↑20 okt 2024 19:22 En ik ga eens kijken welke fiets ik kan ombouwen tot een gravelwaardige fiets.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Zo een paar dagen later dan de formele rit heb ik deze toch vanmiddag onder droge omstandigheden geleden.
Ik was idd 1 van de 33 mensen die de route gedownload had.
Was voor mij al twijfelachtig of ik mee zou doen,
Bij slecht weer/nattigheid stapt Fredje niet meer op de fiets (dus daniel1975, dus geen smoes). Genoeg bagger in mijn marathontijd gehad en nu best kritisch qua weer. (mag me ook een zeikerd noemen).
Bij heel mooi weer, was het de motor want die gaat voor alles.
Dus hooguit bij gemiddeld weer zou ik misschien aanhaken en dan op de fiets vanuit Soest komen. We weten allemaal hoe het zaterdag was................
Maar vandaag prima omstandigheden en kon na paar uur bij de katten in de opvang lekker op fiets stappen en alsnog rijden.
Nu dacht ik alle paden te kennen, maar best aantal leuke nieuwe paden in de route. Qua afwisseling was de route ook top. Dus complimenten voor Bert om deze route uit te zetten.
Ik was idd 1 van de 33 mensen die de route gedownload had.
Was voor mij al twijfelachtig of ik mee zou doen,
Bij slecht weer/nattigheid stapt Fredje niet meer op de fiets (dus daniel1975, dus geen smoes). Genoeg bagger in mijn marathontijd gehad en nu best kritisch qua weer. (mag me ook een zeikerd noemen).
Bij heel mooi weer, was het de motor want die gaat voor alles.
Dus hooguit bij gemiddeld weer zou ik misschien aanhaken en dan op de fiets vanuit Soest komen. We weten allemaal hoe het zaterdag was................
Maar vandaag prima omstandigheden en kon na paar uur bij de katten in de opvang lekker op fiets stappen en alsnog rijden.
Nu dacht ik alle paden te kennen, maar best aantal leuke nieuwe paden in de route. Qua afwisseling was de route ook top. Dus complimenten voor Bert om deze route uit te zetten.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
Topverslag, Fred.
Aan de overige dertig downloaders het voorstel gewoon volgende jaar mee te rijden en na het rijden van deze route mijn naam in de credits te zetten bij het verslag op Strava.
Aan de overige dertig downloaders het voorstel gewoon volgende jaar mee te rijden en na het rijden van deze route mijn naam in de credits te zetten bij het verslag op Strava.
hun fietsen.
BertL schreef: ↑20 okt 2024 20:33 Er is alle reden om vaker dan eens per jaar een Forumrit te plannen. In de tijd van Dirty-Pages werden er vaker meeting georganiseerd door mensen die daar gewoon zin in hadden en vroegen wie er mee wilde te gaan. Ik heb stempelkaarten vol van lange ritten zoals O.H.R.A., TNWO, TNNZ, GOGV, Wappendorferpuzzelritten. Het kan gewoon, kinderen. Het kan gewoon.
Dirty Pages ben ik op terrecht gekomen nadat de pagina soort van doodgebloed was, tenminste zo kwam het op me over. Geweldige verhalen over tochten, in 1 woord geweldig.
Wellicht kennen jullie de website tweakers.net, ook deze heeft een forum, en ondanks dat het niet het eerste is wat in je opkomt zijn ook daar fietsers. Ten tijde van corona werd er het forum gememoreerd naar "forum ritten van lang geleden", op dat moment had ik tijd genoeg en is er een datum geprikt om een forumrit te houden. De 1ste was nog verdeeld over het hele land vanwege de toen geldende regels m.b.t. samenscholingen, samen sporten en afstand houden, maar toen die wat versoepelde werden de ritten centraal en is er een klein team, ook wel genoemd "De Stichting" die het soort van een beetje regelt. We hebben een website om een kalender en de GPX'en te delen, samen met een omschrijving wat voor rit het is. Daarnaast een apart topic op het Tweakers.net forum en een actieve Signal groep.
Dus zoals BertL al zegt, het kan gewoon, kinderen. Het kan gewoon
Rule #5
- unrealistic
- Forum-lid
Ik wou graag meefietsen met jullie maar had me bijzonder overbelast met fitnessen en kon die zaterdag niet eens een trap oplopen.
Vandaag de route gereden vanaf Zeist en dat was genieten
Dank @bert voor deze mooie route!
Vandaag de route gereden vanaf Zeist en dat was genieten
Dank @bert voor deze mooie route!
Bearded rookie, nu ook op de gravel.