Ervaringen met bike-components.de
-
- Forum-lid HC
Ik ga er gewoon zelf langs. Afgelopen zaterdag zelfs met de fiets. Ze hebben niet alles op voorraad dus meestal 2 dagen later tot een week nog eens terug. Niets mis mee. Stond echter stom te kijken dat ze de Syntace momentsleutel wel op voorraad hadden, dus dat was een beetje onhandig terugfietsen.
- plantagenet
- Forum-lid
Mijn enige ervaring met BC is uitstekend. Een paar maanden terug een sigma ROX 9.0 besteld bij BC omdat ze de goedkoopste waren....en prima levering. Na een dag of 4-5 had ik hem in huis, keurig geadresseerd. Ik ben tevreden met onze oosterburen....
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
kauw vot schreef:Ik ga er gewoon zelf langs. Afgelopen zaterdag zelfs met de fiets. Ze hebben niet alles op voorraad dus meestal 2 dagen later tot een week nog eens terug. Niets mis mee.
Doe ik ook (de afstand van mijn woonplaats tot Aken centrum is ca. 12 km). Echter ik doe eerst mijn bestelling via internet en geef dan aan, dat ik de bestelling zelf wil afhalen. Als ik dan het mailtje gekregen heb (meestal een dag later), dat alles voor me klaar staat, ga ik mijn spullen in Aken ophalen.
-
- Forum-lid
ik heb inmiddels afgelopen woensdag een sigma rox 9.0 besteld en deze donderdagochtend betaald.
toch heb ik nog niks gehoord over verzending.
sturen ze geen mail als je aankoop verzonden is?
toch heb ik nog niks gehoord over verzending.
sturen ze geen mail als je aankoop verzonden is?
-
- Forum-lid HC
betaling naar buitenland duurt wat langer dan normaal. Als het verzonden is krijg je als het goed is een mail.
-
- Forum-lid
nu ja, er stond dat de betaling maximaal een dag zou duren, dus vrijdag zouden ze hem binnen gehad moeten hebben.
ik sluit mij aan bij de mening van plantagenet.
Bij mij heet het een dag geduurd tussen betaling en ontvangst van een email met PDF "rechnung". Twee dagen later had ik de spullen in huis, of dat normaal is weet ik niet, ik heb maar een keer iets besteld.
Bij mij heet het een dag geduurd tussen betaling en ontvangst van een email met PDF "rechnung". Twee dagen later had ik de spullen in huis, of dat normaal is weet ik niet, ik heb maar een keer iets besteld.
-
- Forum-lid
geduld hebben allemaal...
Ik kan mij niet voorstellen dat een dag ook voor buitenlandse betalingen geldt.
Ik doe dit vaker, en het duurt zelden 1, vaker 2 soms zelfs 5 (ja, vijf) dagen.
@diogenes
een pakje wil ook eens 9 dagen duren...
SirMatthew schreef:nu ja, er stond dat de betaling maximaal een dag zou duren, dus vrijdag zouden ze hem binnen gehad moeten hebben.
Ik kan mij niet voorstellen dat een dag ook voor buitenlandse betalingen geldt.
Ik doe dit vaker, en het duurt zelden 1, vaker 2 soms zelfs 5 (ja, vijf) dagen.
@diogenes
een pakje wil ook eens 9 dagen duren...
2 weken terug een Campagnolo Super Record groep besteld en zaterdag jl binnengekomen. Alleen ontbrak wel de achterderailleur. Stond wel op de paklijst gemeld dus hoorde er wel bij te zitten. Direct maar een mail gestuurd naar B-C. Ben benieuwd hoe snel ze dir oplossen.
De tijd tussen afstappen en opstappen is so boring