Het grote auto-topic
Ondertussen zit er een andere startmotor in. Tijdens de reparatie zagen ze een nogal gecorrideerde koelwaterbuis. Om gezeur te voorkomen meteen besloten om die ook maar te vervangen. Ouderdom komt dan toch met wat gebreken. Maar nu staat mijn auto al anderhalve week bij de garage omdat die buis (ja inderdaad, geen slang maar echt een metalen buis) op zich laat wachten. Als het goed is zou die buis dan nu wel binnen zijn dus dan moet er nog een moment zijn om het werk ook daadwerkelijk uit te voeren. Honda onderdelen die niet gangbaar zijn moeten denk ik ook uit Duitsland (of België) komen. Dat duurt dan natuurlijk vaak ook alweer twee tot drie werkdagen.
Ride bikes, not tanks!
Dit topic maar onder de aandacht brengen?
Om nog maar verder te gaan over startmotoren.... die in mijn Honda is dus na het vervangen na 1 week weer kapot gegaan. Dat was natuurlijk gewoon domme pech. Dus weer afgesleept.... Daarna kwam de verkeerde startmotor bij de garage binnen. Uiteindelijk is er natuurlijk wel onder garantie een passende startmotor gemonteerd die wel zijn werk serieus nam.
Maar het kwaad was ondertussen al geschied, je krijgt een bijna nieuwe CR-V hybride mee als leenauto. Goh, dat rijdt toch wel goed en ook wel zuinig. Met andere woorden, nu staat er een auto met een blauw wit logo voor de deur.
Om nog maar verder te gaan over startmotoren.... die in mijn Honda is dus na het vervangen na 1 week weer kapot gegaan. Dat was natuurlijk gewoon domme pech. Dus weer afgesleept.... Daarna kwam de verkeerde startmotor bij de garage binnen. Uiteindelijk is er natuurlijk wel onder garantie een passende startmotor gemonteerd die wel zijn werk serieus nam.
Maar het kwaad was ondertussen al geschied, je krijgt een bijna nieuwe CR-V hybride mee als leenauto. Goh, dat rijdt toch wel goed en ook wel zuinig. Met andere woorden, nu staat er een auto met een blauw wit logo voor de deur.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40095
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Duur maar mooi speelgoed!
Liever 1-2 cylinders extra dan dat duracellpakket trouwens, maar daar ontkom je bijna niet meer aan.
Liever 1-2 cylinders extra dan dat duracellpakket trouwens, maar daar ontkom je bijna niet meer aan.
Less is bore
Nah, ik heb nu de helft van het aantal cilinders dat een beetje BMW normaal heeft en daarnaast een Duracellpakket aan boord. Maar als die twee samenwerken dan gaat het best wel goed vooruit. Daarbij wel erg zuinig moet ik zeggen. De verbruikskosten van brandstof en electriciteit is de helft t.o.v. het brandstofverbruik van de Honda.
Grootste eis van een andere auto was dat mijn fiets er in zijn geheel inpast. Ik heb elke week de fiets wel mee nl. En dat past dus ik zeg: prima-de-luxe.
Grootste eis van een andere auto was dat mijn fiets er in zijn geheel inpast. Ik heb elke week de fiets wel mee nl. En dat past dus ik zeg: prima-de-luxe.
Ride bikes, not tanks!
Hoe herken je de rasoptimist?: Technische malheur aan een Franse auto zijn slechts kinderziektesDubbeldekker schreef: ↑22 okt 2024 20:48Hear hear! (Die C5X zit trouwens nog vol met kinderziektes)
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
- Berichten: 585
- Lid geworden op: 16 jul 2024 14:54
Citroën rijders noemen het liever “karakter”
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40095
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14