Het grote auto-topic
-
- Forum-lid HC
Mrwheelson is wel een aardige aanbieder met goede garantie.
Mijn broertje had een A1 gekocht en de airco deed het niet, k9n hem wegbrengen bij audi dealer in de buurt en hij heeft geen rekening gezien.
Je kan natuurlijk niet proefrijden, zat laatst te kijken, maar het scheelt echt wel. Zat te kijken naar 3 serie of V60. Die koop je rond de drie jaar tussen de 25 en 35, uitgezonderd de 340, M3 en polestar.
Mijn broertje had een A1 gekocht en de airco deed het niet, k9n hem wegbrengen bij audi dealer in de buurt en hij heeft geen rekening gezien.
Je kan natuurlijk niet proefrijden, zat laatst te kijken, maar het scheelt echt wel. Zat te kijken naar 3 serie of V60. Die koop je rond de drie jaar tussen de 25 en 35, uitgezonderd de 340, M3 en polestar.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
BMW en ook Mercedes geven soms een langere waarborg, tot wel 4 jaar voor de nieuwe eigenaar, op een tweedehandswagen dan op hun nieuwe wagens.daniel1975 schreef: ↑25 okt 2024 21:06Zal je verbazen. Jongere occasions hebben vaak wel een of andere verlengde fabrieksgarantie.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Je kan ook garantie "bijkopen" voor een 2e hands auto, zou ik zeker doen wanneer ik een europeaanse auto zou kopen!
Heb laatst een 2e hybride bijgekocht, een Toyota C-HR uit 2018 waar ik ook een premium pakket met een jaar extra garantie kon nemen, kostte me dan wel zo'n €700,- .
Heb de auto met basis pakket van €0,- meegenomen omdat je weet dat die €700,- verspild geld is...
Was trouwens afgelopen week in de Audi garage om wat zakelijke dingen te bespreken en even naar de prijskaarten gekeken, schrok van de prijs van een A1 van €40.000 fully loaded...
Volgens mij met een 3 cilindertje van 1000cc en 110pk...
Heb laatst een 2e hybride bijgekocht, een Toyota C-HR uit 2018 waar ik ook een premium pakket met een jaar extra garantie kon nemen, kostte me dan wel zo'n €700,- .
Heb de auto met basis pakket van €0,- meegenomen omdat je weet dat die €700,- verspild geld is...
Was trouwens afgelopen week in de Audi garage om wat zakelijke dingen te bespreken en even naar de prijskaarten gekeken, schrok van de prijs van een A1 van €40.000 fully loaded...
Volgens mij met een 3 cilindertje van 1000cc en 110pk...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, kun je beter een Yaris kopen oid.
Less is bore
De meeste merken hebben iets van een premiym selection programma. Ik kocht voor de zomer een bmw van een jaar oud. Concurrende verkoopprijs + 5 jaar garantie + 5 jaar alleen kosten voor onderdelen indien geen garantie geval + 2 jaar wegenwachtservice in EU. Alles zonder meerprijs.
Kun je de piepjes bij Toyota inmiddels al uitzetten bij het achteruit rijden?
Los van de voor mij als lange man niet kloppende ergonomie en het feit dat de gemiddelde Toyota rijder niet kan rijden word ik erg nerveus van die piepjes.
Voor wie de schoen past: geen merk met zoveel bestuurders die totaal niet weten wat ze doen als toyotarijders.
De meesten zijn volgens mij geen autoliefhebbers maar willen gewoon zo goedkoopmogelijk of probleemvrij van A naar B komen. Autonoom rijden kan voor hen niet snel genoeg komen.
Los van de voor mij als lange man niet kloppende ergonomie en het feit dat de gemiddelde Toyota rijder niet kan rijden word ik erg nerveus van die piepjes.
Voor wie de schoen past: geen merk met zoveel bestuurders die totaal niet weten wat ze doen als toyotarijders.
De meesten zijn volgens mij geen autoliefhebbers maar willen gewoon zo goedkoopmogelijk of probleemvrij van A naar B komen. Autonoom rijden kan voor hen niet snel genoeg komen.
Dan zal ik maar geen nieuwe auto meer aanschaffen als ik jouw was.
De piepjes zijn alleen maar meer geworden, deze zijn afgelopen juli bijgekomen.
Intelligent Speed Assistance (ISA).
‘Reversing detection with camera or sensors
DDAW, ‘Driver Drowsiness and attention Warning’
Emergency Stop Signal,
Lane Keeping Assistance,
Een gecertificeerd Cybersecurity-managementsysteem.
‘Event Data Recorders’
Emergency Stop Signal,
Lane Keeping Assistance,
‘Event Data Recorders’
Wat een aannames, blij met onze Toyota, maar goed wij zullen wel niet kunnen rijden,vandaar dat we meer kilometers op de fiets maken. En autoliefhebber? Nee, hij moet ons probleemloos van A naar B brengen.bakboord1 schreef: ↑27 okt 2024 13:00 Kun je de piepjes bij Toyota inmiddels al uitzetten bij het achteruit rijden?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het is echt verschrikkelijk geworden. Onbegrijpelijk ook dat sommige merken het pieperellende uitzetten diep in een menu hebben verstopt. Dat moet een sneltoets zijn, vooral die ISA. Zit er zo vaak naast.mao schreef: ↑27 okt 2024 13:46 Dan zal ik maar geen nieuwe auto meer aanschaffen als ik jouw was.
Emergency Stop Signal,
Lane Keeping Assistance,
‘Event Data Recorders’
Less is bore
Trouwens, in Amsterdam zijn ze ook helemaal de weg kwijt.
Brief mogen ontvangen van CJI ff € 67 aftikken…7 km , gecorrigeerd 4 te hard reed 37 km waar 30 was toe gestaan.
Het verschil tussen 30 en 40 merk je echt niet , allebei voelt als stapvoets.
Je kan in zo’n drukke stad toch niet continu op je teller letten of je niet boven de 30 uitkomt.
Brief mogen ontvangen van CJI ff € 67 aftikken…7 km , gecorrigeerd 4 te hard reed 37 km waar 30 was toe gestaan.
Je kan in zo’n drukke stad toch niet continu op je teller letten of je niet boven de 30 uitkomt.
Denk dat de fietser die je schept het wel merkt.mao schreef: ↑27 okt 2024 16:37 Trouwens, in Amsterdam zijn ze ook helemaal de weg kwijt.