Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 05 sep 2024 09:33

Zou Duplantis niet een keer stoppen met die stok en gaan meerkampen? Lijkt mij als je alles jaren lang hebt gewonnen toch een gave uitdaging als je zo vooral stond bij het uitdelen van talent.
Less is bore

pino
Forum-lid HC

pino 05 sep 2024 09:43

daniel1975 schreef: 05 sep 2024 09:33 Zou Duplantis niet een keer stoppen met die stok en gaan meerkampen? Lijkt mij als je alles jaren lang hebt gewonnen toch een gave uitdaging als je zo vooral stond bij het uitdelen van talent.
Of fjierleppen?
Niet zijken maar reiden !

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 05 sep 2024 11:59

pino schreef: 05 sep 2024 09:43
daniel1975 schreef: 05 sep 2024 09:33 Zou Duplantis niet een keer stoppen met die stok en gaan meerkampen? Lijkt mij als je alles jaren lang hebt gewonnen toch een gave uitdaging als je zo vooral stond bij het uitdelen van talent.
Of fjierleppen?
Dat word ook nog gesponsoord door Red Bull ook lucratief....

Klein_Verzet
Forum-lid

Klein_Verzet 06 sep 2024 13:18

Een terechtwijzing voor de melding dat 10,23" de snelste 100m tijdens een tienkamp zou zijn.
Warner holds decathlon bests in the 100 m and 110 m hurdles, running a 10.12 and 13.27, respectively. He formerly held the decathlon best in the long jump (8.28 m) as well.
https://en.wikipedia.org/wiki/Damian_Warner

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 04 nov 2024 16:52

Interessante ontwikkeling waarover voorheen, ook hier, veel te doen was tijdens het bokstoernooi van de OL:

Imane Khelif's medisch rapport toont dat hij XY chromosomen heeft, en mannelijke testosteron levels, testikels, en een micropenis.

https://reduxx.info/algerian-boxer-iman ... rt-admits/

Patrick VB
Forum-lid

Patrick VB 04 nov 2024 17:36

Dat is toch een aangebrande situatie wat mij betreft. Maar dus wel de gouden medaille mogen afhalen.
Ik heb totaal geen probleem met transgenders en andere, behalve als ze topsport doen en dan bij de dames mee strijden voor de knikkers. Blijft ongelijke strijd.

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 04 nov 2024 21:02

Naar wat voor websites surfen sommige mensen? Dat alleen is al schokkender dan de hele situatie.

Die lichamelijke kenmerken zullen voor weinigen een verassing zijn. Een niet begrepen aandoening in een arm land, iemand die als meisje is opgevoed en een sportbond (IOC) die de regels nogal vrij heeft opgesteld, maken haar voor mij toch echt de terechte winnaar.
Het IOC wil geen medisch onderzoek, precies om wat hier is gebeurd: het medisch rapport lekt uit! Dat is toch echt het grote nieuws, niet de inhoud van het rapport.

Welk woke doel telt dan zwaarder: het recht van vrouwen op eerlijke sport of de lichamelijke integriteit, privacy en het recht op topsport voor de kleine groep die als "tussengevalletje" (trans heeft met de kwestie niks te maken) geboren is? Ik weet het niet en aan welke kant je ook staat, je bent sowieso een woke gekkie ;) .
Campagnolo Ultra Dork

ColumsbusMJ
Forum-lid

ColumsbusMJ 04 nov 2024 21:24

Fijn die nuance Ernie!
Reduxx[note 1] is a Canadian far-right anti-transgender hate website run and founded by Anna Slatz, formerly known as Anna De Luca. Slatz has a long history of far-right activity, support for Scientology,[2][3] virulent homophobia and racism, and contributions to far-right outlets such as Rebel NewsWikipedia and The Post Millennial. Southern Poverty Law Center called the site "nothing but rabid transphobia".[4]
:oops: :oops: :oops:

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 04 nov 2024 22:07

:like: goed werk mannen!
(Columsbusmj en Ernie)

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 05 nov 2024 19:27

ColumsbusMJ schreef: 04 nov 2024 21:24 Fijn die nuance Ernie!
Reduxx[note 1] is a Canadian far-right anti-transgender hate website run and founded by Anna Slatz, formerly known as Anna De Luca. Slatz has a long history of far-right activity, support for Scientology,[2][3] virulent homophobia and racism, and contributions to far-right outlets such as Rebel NewsWikipedia and The Post Millennial. Southern Poverty Law Center called the site "nothing but rabid transphobia".[4]
:oops: :oops: :oops:
Oh, nu is het plots de bron die belangrijk is en niet de informatie zelf, ook al is die correct. Hoe krom kan je zijn om recht te willen zijn. De waarheid verandert niet omdat ze in een voor jou verdachte bron staat.

Staat overigens gewoon ook op sportnieuws.nl als dat je geruststelt.

https://sportnieuws.nl/vechtsport/nieuw ... 443118701/

Dat woke-krantenredacties het niet overnemen en aan zelfcensuur doen is een triestige vaststelling.

lugosi
Forum-lid HC

lugosi 05 nov 2024 19:38

Ernie C. schreef: 04 nov 2024 21:02 Naar wat voor websites surfen sommige mensen? Dat alleen is al schokkender dan de hele situatie.

Die lichamelijke kenmerken zullen voor weinigen een verassing zijn. Een niet begrepen aandoening in een arm land, iemand die als meisje is opgevoed en een sportbond (IOC) die de regels nogal vrij heeft opgesteld, maken haar voor mij toch echt de terechte winnaar.
Het IOC wil geen medisch onderzoek, precies om wat hier is gebeurd: het medisch rapport lekt uit! Dat is toch echt het grote nieuws, niet de inhoud van het rapport.

Welk woke doel telt dan zwaarder: het recht van vrouwen op eerlijke sport of de lichamelijke integriteit, privacy en het recht op topsport voor de kleine groep die als "tussengevalletje" (trans heeft met de kwestie niks te maken) geboren is? Ik weet het niet en aan welke kant je ook staat, je bent sowieso een woke gekkie ;) .
Dat nieuws eerst op zo'n websites terecht komt toont alleen maar hoever de traditionele media heen zijn als het komt op het brengen van nieuws en feiten. Opinies zoveel je wil, geframed tot en met, maar feiten, ho maar, zelfcensuur is erger dan censuur. En dan jammeren dat het obscure websites zijn waar je feiten gaat vinden.

Zoals je zegt; "voor mij".
Hier komt sowieso een staartje aan, want de "voor mij" is niet breed gedragen.

Het recht op een eerlijke sport is geen woke doel, het feit dat je dit op hetzelfde niveau plaatst met het voorrecht van de eenling met een anomalie is een verwarring tussen recht en voorrecht.

Dat de waarheid uitkomt kan ik alleen maar tevreden mee zijn, dat men geen onderzoek wil omdat men vreest dat het lekt is eigenlijk zeggen, we weten dat het een leugen is, maar we willen niet dat jullie het weten. (zeker in de context van de verklaringen van de Algerijnse bond op dat moment).

1094
Forum-lid

1094 05 nov 2024 19:41

Nou ja dat lijkt me logisch want veel van dit soort sites verspreiden doelgericht valse berichten.

Plaats reactie