Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Dat kan inderdaad.
Volgens mij zijn de trainingen ook een stukje professioneler opgezet.
Ze hebben een professionele trainer schema’s en trainingen laten maken.
Tov vorig jaar is MyWhoosh er flink op vooruit gegaan.
Meer mensen, meer werelden en stabieler.
Volgens mij zijn de trainingen ook een stukje professioneler opgezet.
Ze hebben een professionele trainer schema’s en trainingen laten maken.
Tov vorig jaar is MyWhoosh er flink op vooruit gegaan.
Meer mensen, meer werelden en stabieler.
Dan komt de vraag, Blijft het gratis.
Net ook eens bekeken (nog niet gereden) ziet er wel nice uit.
training inderdaad iets anders benaderd dan zwift (vooral veel meer) en per doel gezet ook wel handig.
komende weken eens kijken om fiets en rollen klaar te zetten.
voor de looks doe ik het niet, wel om wat kwalitatiever te fietsen binnen als't weer buiten niet veel toelaat.
Net ook eens bekeken (nog niet gereden) ziet er wel nice uit.
training inderdaad iets anders benaderd dan zwift (vooral veel meer) en per doel gezet ook wel handig.
komende weken eens kijken om fiets en rollen klaar te zetten.
voor de looks doe ik het niet, wel om wat kwalitatiever te fietsen binnen als't weer buiten niet veel toelaat.
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
Uit nieuwsgierigheid nog eens een keer even naar MyWhoosh gekeken. Maar het blijft (net als Zwift) niet mijn cup-of-thee zo'n artificiële omgeving ook omdat die qua polygonen, textures en shading achterhaald uitziet. Op sommige plekken ook nog wat ruw zoals de workout editor: de duur van een blokje weergeven in MM:SS maar als invoer alleen seconden accepteren. Ook alleen keyboard invoer, je kunt niet met de muis een blokje aanpassen qua duur en watts. Bij het verslepen van het laptopscherm naar de TV (als 2de scherm) hing de applicatie zich op. Naast Strava en TP zouden ze met meer platformen automatisch moeten kunnen interface dan dat je het zelf via een download/upload moet doen. O ja, mijn trainer kan middels een motor bergaf simuleren, in bv Rouvy doet hij dat, hier bij MyWoosh niet, de weerstand viel alleen weg.
Ik blijf bij Zwift omdat je een bepaald level hebt opgebouwd met uitslagen op Zwiftpower, in een racecategorie ingedeeld wordt en je er ook heel veel evenementen, races, workouts... op vindt met veel deelnemers. De artificiële omgeving hindert me niet, het blijft uiteindelijk een virtueel iets.
hmm, daar stond ik nog niet bij stil.
maarja zoveel racen deed ik nu ook weer niet, zeker al niet serieus.
mywoosh is ook artificiële omgeving vergelijkbaar met zwift
maarja zoveel racen deed ik nu ook weer niet, zeker al niet serieus.
mywoosh is ook artificiële omgeving vergelijkbaar met zwift
And if it's fast or slow
Vraagje aan de kenners:
Kan ik samen met mijn vrouw ( we hebben beide een Wahoo Kickr ) op 1 Apple TV samen een route fietsen in Zwift ? Werkt dit eventueel via de compagnon app van Zwift ivm. Koppelen of gaat het niet werken ? Ik ga het straks even proberen met Apple TV en mijn vrouw dan op de iPad - en dan dezelfde route fietsen.
Kan ik samen met mijn vrouw ( we hebben beide een Wahoo Kickr ) op 1 Apple TV samen een route fietsen in Zwift ? Werkt dit eventueel via de compagnon app van Zwift ivm. Koppelen of gaat het niet werken ? Ik ga het straks even proberen met Apple TV en mijn vrouw dan op de iPad - en dan dezelfde route fietsen.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Volgens mij moet je beide via een apparaat je eigen kickr koppelen en inloggen in Zwift.
Als je dan maar, ingame, bij/naast elkaar blijft, en één scherm centraal opstelt, kun je samen fietsen.
Maar voor de besturing zullen beiden hun eigen apparaat moeten houden.
Als je dan maar, ingame, bij/naast elkaar blijft, en één scherm centraal opstelt, kun je samen fietsen.
Maar voor de besturing zullen beiden hun eigen apparaat moeten houden.
Inderdaad: een prive meetup maken, dan 1 van jullie die via de AppleTV Zwift openen, de ander via bv telefoon of ipad. Je ziet elkaar dan wel samen fietsen op de TV. Helaas kun je maar 1 Zwift account per device laten draaien.rene schreef: ↑11 nov 2024 12:53 Vraagje aan de kenners:
Zelfs zonder meet- up maar wel de zelfde route fietsen en op hetzelfde moment starten werkt ook !! Beide op eigen device zie we elkaar fietsen , of zij net voor me of net achter me, werkt ook prima.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless