Over smarttrainers, mancaves, ANT+ dongles, zweetdoeken en Zwiftigheden

Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training

derxx
Forum-lid

derxx 11 nov 2024 17:12

rene schreef: 11 nov 2024 16:24 Zelfs zonder meet- up maar wel de zelfde route fietsen en op hetzelfde moment starten werkt ook !! Beide op eigen device zie we elkaar fietsen , of zij net voor me of net achter me, werkt ook prima.
Dat werkt zeker, alleen is het makkelijker om elkaar kwijt te raken. Met meetup kun je ook de bungie aanzetten, dan maakt het niet eens uit als je beiden ander vermogen trapt, de bungie houd je dan bij elkaar.
Afbeelding

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 11 nov 2024 17:53

derxx schreef: 11 nov 2024 17:12
rene schreef: 11 nov 2024 16:24 Zelfs zonder meet- up maar wel de zelfde route fietsen en op hetzelfde moment starten werkt ook !! Beide op eigen device zie we elkaar fietsen , of zij net voor me of net achter me, werkt ook prima.
Dat werkt zeker, alleen is het makkelijker om elkaar kwijt te raken. Met meetup kun je ook de bungie aanzetten, dan maakt het niet eens uit als je beiden ander vermogen trapt, de bungie houd je dan bij elkaar.
Nu moet ik, of mijn vrouw gewoon harder trappen 😂😂. Goed voor haar vermogen training.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Pitti Carabinieri
Forum-lid

Pitti Carabinieri 12 nov 2024 14:51

Sinds vorig jaar december heb ik een Wahoo kickr bike.
Wanneer ik gedurende een route of wedstrijd ga sprinten en zwaarder schakel gedurende de sprint, wordt het trappen plots vele malen zwaarder en krijg ik de pedalen niet meer rond. Ik moet dan stoppen met trappen en weer rustig opnieuw beginnen om het systeem te herstellen zo lijkt.

Herkent iemand anders dit probleem? Ik rijd hierdoor geen wedstrijden meer, wat ik wel deed toen ik nog een wahoo kickr had. Daar heb ik dit probleem nooit gehad.

Alvast bedankt!

Plaats reactie