Fietsplannen voor 2025.
eerste weekend mei EK singlespeed mountainbike
derde weekend juni NK singlespeed mountainbike
verder kreeg ik van de week een uitnodiging om ergens in april een graveltocht in de Gelderse Vallei te gaan rijden
Green Divide staat ook hoog op het lijstje
Verder vooral meer ritjes met de club maken en dat uitbouwen naar eindelijk eens een keer 200km op één dag rijden
derde weekend juni NK singlespeed mountainbike
verder kreeg ik van de week een uitnodiging om ergens in april een graveltocht in de Gelderse Vallei te gaan rijden
Green Divide staat ook hoog op het lijstje
Verder vooral meer ritjes met de club maken en dat uitbouwen naar eindelijk eens een keer 200km op één dag rijden
vrijwilliger Mountainbike Museum, Arnhem
-
- Forum-lid
Ik heb een aantal plannen voor 2025.
- Januari/februari 2025 de Green Divide
- Amstel Gold Race met wat vrienden, zal minder om het sportieve en meer om het samen fietsen gaan.
- Paar dagen Vogezen en aldaar Les 3 Ballons.
Verder verwacht ik de racefiets dit jaar weer mee te kunnen nemen op vakantie en meer hoogtemeters te kunnen maken dan in 2024. Op dit moment vooral blij dat ik zo goed als pijnvrij op de fiets zit en ook geen terugval heb na een wat meer inspannende rit. 2025 kan met betrekking tot fietsen naar verwachting alleen maar beter worden dan 2024.
- Januari/februari 2025 de Green Divide
- Amstel Gold Race met wat vrienden, zal minder om het sportieve en meer om het samen fietsen gaan.
- Paar dagen Vogezen en aldaar Les 3 Ballons.
Verder verwacht ik de racefiets dit jaar weer mee te kunnen nemen op vakantie en meer hoogtemeters te kunnen maken dan in 2024. Op dit moment vooral blij dat ik zo goed als pijnvrij op de fiets zit en ook geen terugval heb na een wat meer inspannende rit. 2025 kan met betrekking tot fietsen naar verwachting alleen maar beter worden dan 2024.
Begin juni een weekje Le Bourg d'Oisans voor Alpe d'Huzes, daarna nog wat andere bergen pakken.
De week erna uitfietsen in Zuid-Limburg.
In de zomervakantie anderhalve week gravelen in Toscane en op de racefiets tien dagen van de Provence (bij de Verdon /lac Sainte Croix) genieten.
Niet spectaculair, wel iets om naar uit te kijken!
De week erna uitfietsen in Zuid-Limburg.
In de zomervakantie anderhalve week gravelen in Toscane en op de racefiets tien dagen van de Provence (bij de Verdon /lac Sainte Croix) genieten.
Niet spectaculair, wel iets om naar uit te kijken!
Courir c'est mourir un peu
Na een compleet verregende trip in Feb 2023 en een schitterend weekje in Feb 2024 (beide solo en buiten de schoolvakanties), komend jaar in de meivakantie lekker 2 weken met het gezin naar Calpe.
Tijd genoeg om ook mooi te gaan fietsen!
Februari was ook heerlijk, maar als je dan terug komt zit je zoals dit jaar nog volop in de winter en de nattigheid. Terwijl je hoofd dan eigenlijk direct op voorjaar staat
Tijd genoeg om ook mooi te gaan fietsen!
Februari was ook heerlijk, maar als je dan terug komt zit je zoals dit jaar nog volop in de winter en de nattigheid. Terwijl je hoofd dan eigenlijk direct op voorjaar staat
Wegseizoen aftrappen met de Joop Zoetemelk
Fietsweek in Spanje (hopelijk)
Les 3 Ballons in Juni
Fietsweekend Vogezen eind Juni
Gravelbikepacking trip in de zomer/na zomer
Fietsweek in Spanje (hopelijk)
Les 3 Ballons in Juni
Fietsweekend Vogezen eind Juni
Gravelbikepacking trip in de zomer/na zomer
- CampaYolo
- Forum-lid
Toegevoegd aan deze lijst, leuke gravelritjes met mijn kopvrouw.CampaYolo schreef: ↑10 nov 2024 13:58 De plannen zijn nog niet helemaal gesmeed, maar het volgende staat al opgeschreven:
-AGR 150km
-Het weekend van de tourstart hebben we (kopvrouw en ik) een huisje gehuurd in Stomer. Het plan is om daar wat rond te fietsen en natuurlijk wat van de koers mee te krijgen.
-Een nog te creëren route op een nog nader te bepalen datum in de Franse Ardennen.
Door mijn werk is het vaak een last minute planning. De bedoeling is om nog wat toertochten van de semi klassiekers in het voorjaar mee te pakken.
Later in het jaar een paar serieuze MTB toertochten in de Ardennen rijden staat ook op het verlanglijstje. Noem het maar oefenen ter voorbereiding van een MTB marathon.
Ergens komend voorjaar mag ik haar verassen met een gravelbike.
Haar kennende worden dat weekendjes weg naar leuke plekjes, gecombineerd met een middagje gravelen in de regio.
Ze is verzot op valkenburg, dus dat komt wel goed.
Het weekendje tourstart wellicht?
Leuven kennen we al, maar why not.
Op de Veluwe hebben we tot nu toe alleen gewandeld, tijd om daar verandering in te brengen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- in mei weekend bikepacken op de gravelbike (waarschijnlijk België)
- in juli week Toscane (gezinsvakantie week 1)
- in juli week Zwittserland (gezinsvakantie week 2)
- in september weekje Dolomieten
- een keer een 300km rit maken. Dat zal ergens in juni moeten gebeuren
- zo veel mogelijk gravellen. Uiteindelijk het leukste dat er is op de fiets!
- in juli week Toscane (gezinsvakantie week 1)
- in juli week Zwittserland (gezinsvakantie week 2)
- in september weekje Dolomieten
- een keer een 300km rit maken. Dat zal ergens in juni moeten gebeuren
- zo veel mogelijk gravellen. Uiteindelijk het leukste dat er is op de fiets!
Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
De plannen zijn concreet aan het worden. Doordat ik 13-4 mijn eerste marathon loop (Rotterdam) kom ik er wat later in dan gebruikelijk, doch nog ruimschoots op tijd.
- half mei paar dagen Mallorca met wat vrienden
- juni Alpentour, 4-daagse MTB etappekoers vanuit Schladming
- eind augustus wil ik hotelpack van Nice naar Geneve
- half mei paar dagen Mallorca met wat vrienden
- juni Alpentour, 4-daagse MTB etappekoers vanuit Schladming
- eind augustus wil ik hotelpack van Nice naar Geneve
Half april een graveltocht in de Gelderse Vallei rijden en organiseren.
In mei een fietsreis begeleiden naar Nice.
In juni op vakantie in Italië met een bijrol voor de fiets.
In september hotelpackfietsreis in Duitsland.
Een paar brevetten rijden.
In mei een fietsreis begeleiden naar Nice.
In juni op vakantie in Italië met een bijrol voor de fiets.
In september hotelpackfietsreis in Duitsland.
Een paar brevetten rijden.
hun fietsen.
Een lekker fietsjaar hebben, met in juni een weekje gravel in Lorraine.
Een 6-tal weken naar Spanje in februari-maart. En hetzelfde in het najaar. De rest moet ik nog eens bezien
Misschien toch nog eens de 3Ride GF in Aachen meerijden, nu het parcours gaat veranderen. 't Is jammer dat ik dit jaar niet echt in vorm was in die wedstrijd, door een ongeval een paar weken ervoor - dat moet beter kunnen. En: nu rijd ik in een andere leeftijdscategorie mee.
Misschien toch nog eens de 3Ride GF in Aachen meerijden, nu het parcours gaat veranderen. 't Is jammer dat ik dit jaar niet echt in vorm was in die wedstrijd, door een ongeval een paar weken ervoor - dat moet beter kunnen. En: nu rijd ik in een andere leeftijdscategorie mee.