What the f**k is dat nou weer, het moet niet gekker worden, zag laatst iemand van donker buitenlandse afkomst zijn zoontje van amper ?2?3? jaar op het fietspad op een elektrisch aangedreven motor rijden en dat ging nog redelijk snel want hij moest rennen om het kind bij te blijven.daniel1975 schreef: ↑12 nov 2024 13:12Volgens mij dragen die Opsporing Verzocht kandidaten niet zozeer TNF en staan niet langs de lijn bij een sportvereniging
Fatbike wilde ik eigenlijk voor mijn dochter van 8 kopen......https://jeugdjournaal.nl/artikel/254406 ... r-kinderen
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja vooruit, blauw is gepermitteerd. Overigens was het favoriete merk van Willem Holleeder ook TNF, wel in zwart, in stijl met zijn minder bekende collega's.
Overigens maakt de sportvereninging waar je langs de lijn staat ook nog uit. Bij het korfballen of atletiek kan het, langs de lijn van een of ander duister kickboxgala, mwah....
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik denk toch dat ik zo meteen wat duistere figuren langs en op de atletiekbaan zal zien .
Maar dat zal meer door de temperaturen en het seizoen komen.
Geldt lidmaatschap afsluiten overigens ook als aankoop? Want dan kan ik het lidmaatschap van de (min of meer) plaatselijke atletiekvereniging voor dochterlief noteren . Anders worden het de hardloopschoenen van haar.
Time is (almost) on my site
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mag allebei
Gaat ze naar AV47?
Gaat ze naar AV47?
Less is bore
Fraaie dingen, waar gevonden in deze kleur? En vallen ze smal/ normaal/ breed?daniel1975 schreef: ↑09 nov 2024 20:08 Setje nieuwe outdoorschoenen.
Scott supertracks, vorige set tot op de draad versleten.
Mijn huidige outdoorschoenen zijn zo ongeveer aan vervanging toe
Nee, Boskoop is me toch iets te ver weg. Ilion in Zoetermeer is toch wat dichterbij.
Time is (almost) on my site
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oja, zat ff niet op te letten. Dacht dat je in Waddinxveen woonde, maar is natuurlijk B&R.
Welkom bij de club dan maar. Als je binnenkort iemand langs de lijn denkt te herkennen van Opsporing Verzocht ben ik het Waarschijnlijk met een Marokkaanse man ernaast
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze komen bij Runnerinn vandaan. Had al Supertracks dus kon gewoon zelfde maat bestellen. Pasvorm zou ik als neutraal en true to size benoemen. Ik zit bijv bij Nike ook op 44 of 44.5.
https://www.tradeinn.com/runnerinn/nl/s ... F1qjHN6oS4
Less is bore
Canada Goose jas, tweedehands op Vinted. Dan nog bijzonder prijzig!
Laatst gewijzigd door havana op 13 nov 2024 09:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stond op mijn lijstje, maar vond ik idd wel te duur. Mooi spul!
Less is bore