Het grote auto-topic
Collega was eens in een call met klant waar hij adviseur is, toen deze klant erachter kwam dat m'n collega vanuit de auto inbelde werd hij zonder pardon uit de call gegooid. Wij betalen jou, dus wij bepalen ook of je inbelt vanuit de auto.
-
- Forum-lid
Je kunt toch gewoon even een tankstation of parkeerplaats opzoeken. Zo moeilijk is dat niet hoor
-
- Forum-lid HC
Ja ik doe het gewoon met gezond verstand.
Kijk als ik 170 door Duitsland rijd ben ik minder alert, dan ga ik niet bellen of langzamer rijden.
Maar ik een kabbelende ochtend/avond file met 30km/h is er niet veel aan de hand. Cruise aan en de auto doet het prima zelf.
Kijk als ik 170 door Duitsland rijd ben ik minder alert, dan ga ik niet bellen of langzamer rijden.
Maar ik een kabbelende ochtend/avond file met 30km/h is er niet veel aan de hand. Cruise aan en de auto doet het prima zelf.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Same here. Autopilot aan in de file en er gebeurt echt niks.
Less is bore
Helaas deze week andere ervaring (Tesla) ik wil oversteken ivm file voor de deur van onze kantine,staat een Tesla te wachten en voor haar schuiven ze 10 meter op.
Ik nam de proef op de som om voor de auto over te steken,en ja hoor mevrouw wilde oprijden zonder voor zich uit te kijken en schrok zich rot.De tesla kon mij waarschijnlijk niet waarnemen.Dus het is helemaal niet gerelateerd aan snelheid maar gewoon je eigen stommiteit als je de telefoon belangrijker vindt dan deelnemen aan het verkeer.
Wat mij betreft rijbewijs innemen voor minimaal 3 maanden anders leert men het toch niet.
Ik nam de proef op de som om voor de auto over te steken,en ja hoor mevrouw wilde oprijden zonder voor zich uit te kijken en schrok zich rot.De tesla kon mij waarschijnlijk niet waarnemen.Dus het is helemaal niet gerelateerd aan snelheid maar gewoon je eigen stommiteit als je de telefoon belangrijker vindt dan deelnemen aan het verkeer.
Wat mij betreft rijbewijs innemen voor minimaal 3 maanden anders leert men het toch niet.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Of je rijdt met de auto of je doet allerlei dingen terwijl de auto rijdt.
Ik rij met de auto en hou mijn aandacht bij het verkeer, behalve het geluid of de airco bedienen doe ik dan niet zoveel.
Ik rij met de auto en hou mijn aandacht bij het verkeer, behalve het geluid of de airco bedienen doe ik dan niet zoveel.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Die zit natuurlijk ook rustig te bellen, want die heeft met 80 km/uur ook even minder aandacht voor het verkeer nodig.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben in de auto onderweg net een wielrenner als ik achter een treuzel zit…….
Less is bore