Zo met de feestdagen voor de deur zullen er op heel wat verlanglijstjes ongetwijfeld fietsgerelateerde items verschijnen waar de (wellicht onwetende) Sint weer achteraan mag.
Maar niet alleen feestdagen natuurlijk, er kan ook een verjaardag in het verschiet liggen of gewoon zomaar.
Ik begin; alvast voor de verjaardag een Polar Pacer sporthorloge gekregen. Hoofdzakelijk voor het hardlopen maar kan ook met fietsen gebruikt worden.
Wat heb je voor het laatst gekregen?
Aangezien wij samen een bankrekening hebben krijgen wij nooit iets, maar kopen het. Meestal in overleg. Ik neem aan dat je dat horloge ook zelf uitgezocht hebt.Se7en schreef: ↑14 nov 2024 16:06 Zo met de feestdagen voor de deur zullen er op heel wat verlanglijstjes ongetwijfeld fietsgerelateerde items verschijnen waar de (wellicht onwetende) Sint weer achteraan mag.
Maar niet alleen feestdagen natuurlijk, er kan ook een verjaardag in het verschiet liggen of gewoon zomaar.
Ik begin; alvast voor de verjaardag een Polar Pacer sporthorloge gekregen. Hoofdzakelijk voor het hardlopen maar kan ook met fietsen gebruikt worden.
- borgmonster
- Forum-lid
Een lieve glimlach van m’n vrouw gekregen. Geen aanslag op de gezamenlijke rekening (de enige die we hebben. Denk ik).
En een bericht van de belastingdienst dat we volgend jaar 75% ipv 59% van de mrb gaan betalen. Dát is wél een aanslag op de gezamenlijke rekening.
En een bericht van de belastingdienst dat we volgend jaar 75% ipv 59% van de mrb gaan betalen. Dát is wél een aanslag op de gezamenlijke rekening.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Dus je neemt nooit spontaan iets leuks of lekkers mee uit de winkel wat je b.v. nooit voor jezelf zou kopen?Jans schreef: ↑14 nov 2024 16:14Aangezien wij samen een bankrekening hebben krijgen wij nooit iets, maar kopen het. Meestal in overleg. Ik neem aan dat je dat horloge ook zelf uitgezocht hebt.Se7en schreef: ↑14 nov 2024 16:06 Zo met de feestdagen voor de deur zullen er op heel wat verlanglijstjes ongetwijfeld fietsgerelateerde items verschijnen waar de (wellicht onwetende) Sint weer achteraan mag.
Ik koop b.v. weleens van die chocoladerozijntjes voor mijn vrouw. Zij vind het heerlijk, ik vind ze niet te vreten en ze gaat er nog van ruften ook. Voor mij 0,0 winst maar wel een leuk gebaar en daar draait een cadeautje toch om?
Dingen als cadeautje bestempelen om grote uitgaven aan minder nuttige zaken goed te praten heb ik dan ook weer niet zoveel mee.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Je vrouw verblijden is altijd 100% winst.Ernie C. schreef: ↑15 nov 2024 08:17Dus je neemt nooit spontaan iets leuks of lekkers mee uit de winkel wat je b.v. nooit voor jezelf zou kopen?Jans schreef: ↑14 nov 2024 16:14Aangezien wij samen een bankrekening hebben krijgen wij nooit iets, maar kopen het. Meestal in overleg. Ik neem aan dat je dat horloge ook zelf uitgezocht hebt.Se7en schreef: ↑14 nov 2024 16:06 Zo met de feestdagen voor de deur zullen er op heel wat verlanglijstjes ongetwijfeld fietsgerelateerde items verschijnen waar de (wellicht onwetende) Sint weer achteraan mag.
Ik koop b.v. weleens van die chocoladerozijntjes voor mijn vrouw. Zij vind het heerlijk, ik vind ze niet te vreten en ze gaat er nog van ruften ook. Voor mij 0,0 winst maar wel een leuk gebaar en daar draait een cadeautje toch om?
Dingen als cadeautje bestempelen om grote uitgaven aan minder nuttige zaken goed te praten heb ik dan ook weer niet zoveel mee.
Het laatste ben ik het wel mee eens
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wat is "mrb"?borgmonster schreef: ↑15 nov 2024 00:25 Een lieve glimlach van m’n vrouw gekregen. Geen aanslag op de gezamenlijke rekening (de enige die we hebben. Denk ik).
Want 59% lijkt al veel maar of het dat ook is?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Hij zal wel de motorrijtuigenbelasting bedoelen en als EV-rijder moet hij dus nu maar 75% ipv nu 59% van de normaal geldende belasting voor autobezitters betalen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless