Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat dus.
Hoor eerder in een topic “slim geld verdienen”.
$40.000.000 voor JP incl alle sponsoring en toegenomen waarde online en $20.000.000 voor MT naar verluidt….
Hoop dat het niet gescript is en MT gewoon overeind blijft. Neer gaan door een youtuber zou een afgang zijn imho.
Less is bore
De grote ster die de helft vangt van een suffe youtubert is al een gigantische afgang. Dat is alleen goed te praten als je vervolgens de vloer met hem aanveegt.daniel1975 schreef: ↑15 nov 2024 14:27Dat dus.
Hoor eerder in een topic “slim geld verdienen”.
$40.000.000 voor JP incl alle sponsoring en toegenomen waarde online en $20.000.000 voor MT naar verluidt….
Hoop dat het niet gescript is en MT gewoon overeind blijft. Neer gaan door een youtuber zou een afgang zijn imho.
Campagnolo Ultra Dork
Vroeger een masseur gehad die profbokser was geweest en intresse in die sport ontwikkeld.
Vroeger kerk ik ook naar wedstrijden midden in de nacht maar vannacht gaat de wekker niet aan.
Zwaar gedegradeerde wedstrijd.
Minder rondes
Kortere rondes
Zachtere handschoenen
Triest toneelstukje......
Vroeger kerk ik ook naar wedstrijden midden in de nacht maar vannacht gaat de wekker niet aan.
Zwaar gedegradeerde wedstrijd.
Minder rondes
Kortere rondes
Zachtere handschoenen
Triest toneelstukje......
Degene die vroeg naar bed gaat
-
- Forum-lid
Voor de partijen vroegah van Cassius Clay/Muhammad Ali kwam ik mijn bed wel voor uit met als mooiste partij Ali tegen Foreman in Zaïre!
Johnny Wakelin heeft daar met "In Zaïre"Rumble in the Jungle nog een mooi liedje over gemaakt!
Johnny Wakelin heeft daar met "In Zaïre"Rumble in the Jungle nog een mooi liedje over gemaakt!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het verdienmodel heeft gewerkt: servers Netflix tegen overbelast aan en heel veel centjes gegenereerd.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yep.
Hoop dat ze klopt krijgt op de belangrijke toernooien. Ik heb niks met die manier van topsport bedrijven en hoop dat de mensen die er echt alles voor opofferen voor worden beloond.
Hoop dat ze klopt krijgt op de belangrijke toernooien. Ik heb niks met die manier van topsport bedrijven en hoop dat de mensen die er echt alles voor opofferen voor worden beloond.
Less is bore
Ik begrijp echt niet dat het Journaal hier vooraf aandacht aan besteedde. Wat een armoe.