Losse cassette op wahoo kickr core
-
- Forum-lid
Dag allemaal, ik heb onlangs een wahoo kickr core aangeschaft met al een cassette op geïnstalleerd. Ik merkte daarjuist op dat de cassette wat "los" zit. Er zit was speling op. Is dit normaal?
Een cassette hoort vast te zitten
Om welke cassette gaat het?
Om welke cassette gaat het?
-
- Forum-lid HC
Op welk moment lijkt de cassette los te zitten en welke kant gaat de beweging op?
Op en neer is niet goed, maar als er nog geen fiets gemonteerd is, dan kan een beetje zijdelingse beweging heel goed mogelijk zijn.
Op en neer is niet goed, maar als er nog geen fiets gemonteerd is, dan kan een beetje zijdelingse beweging heel goed mogelijk zijn.
Inderdaad, probeer het eens met de fiets er op. Bij mij zit er dan geen speling (zo juist gechecked). Anders: heb je de juiste bijgeleverde ringen gebruikt?scottwilko schreef: ↑16 nov 2024 10:23 Op welk moment lijkt de cassette los te zitten en welke kant gaat de beweging op?
prj
-
- Forum-lid
Exact dit. Zonder fiets gewoon wat beweging naar links en rechts.scottwilko schreef: ↑16 nov 2024 10:23 Op welk moment lijkt de cassette los te zitten en welke kant gaat de beweging op?