Beetje kort door de bocht? Volgens mij heb jij geen idee (ik ook niet) wat zij allemaal heeft opgeofferd om op dit niveau te komen. En ze lijkt er dit jaar weer te staan, dat heeft ze niet gekund met slechts talent en een paar uurtjes in de week trainen.daniel1975 schreef: ↑16 nov 2024 12:51 Yep.
Hoop dat ze klopt krijgt op de belangrijke toernooien. Ik heb niks met die manier van topsport bedrijven en hoop dat de mensen die er echt alles voor opofferen voor worden beloond.
Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze werkt er zeker hard voor, heb ook wel respect voor haar prestaties.
Maar dit jetset leven en aandachtgeilheid kost gewoon die laatste puntjes op de i. Dus ik hoop dat anderen die wel tot het gaatje gaan daar voor beloond worden.
Maar dit jetset leven en aandachtgeilheid kost gewoon die laatste puntjes op de i. Dus ik hoop dat anderen die wel tot het gaatje gaan daar voor beloond worden.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
1+ColumsbusMJ schreef: ↑16 nov 2024 14:18Beetje kort door de bocht? Volgens mij heb jij geen idee (ik ook niet) wat zij allemaal heeft opgeofferd om op dit niveau te komen. En ze lijkt er dit jaar weer te staan, dat heeft ze niet gekund met slechts talent en een paar uurtjes in de week trainen.daniel1975 schreef: ↑16 nov 2024 12:51 Yep.
Hoop dat ze klopt krijgt op de belangrijke toernooien. Ik heb niks met die manier van topsport bedrijven en hoop dat de mensen die er echt alles voor opofferen voor worden beloond.
Jutta is 100% sport vrouw , doet er alles voor…wel op haar manier. En dat is haar goed recht.
Kom op , ze hoeft volgende week niet naar de olympische Spelen.
Voor haar vriend is dit reuze belangrijk ( voor haar #sponsering waarschijnlijk ook ) ze staat er echt wel hoor volgende week bij de wedstrijd.
Als ze ergens met 0.01 seconden verliest, weten we waar het aan ligt.
Niet zijken maar reiden !
https://www.vendeeglobe.org
Totaal verschillend, maar leuk om te volgen. Zonder stops solo om de aardkloot zeilen.
Totaal verschillend, maar leuk om te volgen. Zonder stops solo om de aardkloot zeilen.
Niet zijken maar reiden !
Word dit een partij te veel voor Nadal?
- borgmonster
- Forum-lid
Blijkbaar wel.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6