Scott
-
- Forum-lid HC
Sram is dat goed aan het proberen met de UDH.
Dan nog blijf je met de lengte van de assen zitten natuurlijk.
Of ik nou blij wordt van T47 brackets. Doe mij maar PF30, dat gaat het langste mee.
Gisteren even een SL8 hier, na 3000km lopen de lagers al licht rauw, C bear, beide kanten! Ik weet het geen T47.
Mijn PF30 brackets lopen al bijna 5000km en voelen nog als nieuw met dub lagers van 25 euro en ook nog op de MTB.
Nu had ik dat bij een SL8 al een beetje voorspeld met Dub of 30mm assen en het gebeurt dus ook.
Shimano zal denk ik beter gaan. Bracket van de SL8 is te klein.
Dan nog blijf je met de lengte van de assen zitten natuurlijk.
Of ik nou blij wordt van T47 brackets. Doe mij maar PF30, dat gaat het langste mee.
Gisteren even een SL8 hier, na 3000km lopen de lagers al licht rauw, C bear, beide kanten! Ik weet het geen T47.
Mijn PF30 brackets lopen al bijna 5000km en voelen nog als nieuw met dub lagers van 25 euro en ook nog op de MTB.
Nu had ik dat bij een SL8 al een beetje voorspeld met Dub of 30mm assen en het gebeurt dus ook.
Shimano zal denk ik beter gaan. Bracket van de SL8 is te klein.
-
- Forum-lid
De Addict is een endurance fiets, de Addict RC de racer.
(Maar met een Addict kun je ook racen hoor!!)
Mijn advies is: Niet teveel Scott kopen dan blijft het een beetje exclusief, moet geen Canyon of Cube worden....
Ik heb nu 2 Foils, 2019 en 2022, het oude model, en die zie je nog steeds erg weinig, houwen zo!!
(Maar met een Addict kun je ook racen hoor!!)
Mijn advies is: Niet teveel Scott kopen dan blijft het een beetje exclusief, moet geen Canyon of Cube worden....
Ik heb nu 2 Foils, 2019 en 2022, het oude model, en die zie je nog steeds erg weinig, houwen zo!!
Zelf nog steeds zeer blij met mijn Foil (vorig model) en de misses haar Addict Gravel is ook een plaatje om naar te kijken. Qua prijs zijn die addict gravels by the way toch wel scherp. De 2025 RC20 komt op +-3600 Euro, niet slecht voor een gravelbike met Rival AXS en carbon wielen. Ik had 'm bijna blindelings gekocht (dat wit/paars/roos is ZO mooi) maar de max van 45mm banden en het vasthouden aan PF86 is toch een vervelende in 2025. Het lijkt erop dat in tegenstelling tot de integratie van UDH, een nieuwe BB het design en de molds teveel ging veranderen.
Uno-X Mobility or bust!
-
- Forum-lid HC
Met welke groep rijd je als je shimano rijd is pf86 prima.
Ik rijd met sram, dan worden de lagers wel dun.
Maar wat ik al schreef een sl8 doet niet langer met de (door anderen) bejubelde schroefbrackets.
Scott zitten qua prijs op Canyon niveau dit jaar zijn relatief goedkoop.
Ik rijd met sram, dan worden de lagers wel dun.
Maar wat ik al schreef een sl8 doet niet langer met de (door anderen) bejubelde schroefbrackets.
Scott zitten qua prijs op Canyon niveau dit jaar zijn relatief goedkoop.
-
- Forum-lid
Ze zitten in zwaar weer dus zullen wel goedkoop moeten zijn.
-
- Forum-lid HC
Of reele prijzen dat zijn het meer. Mensen zijn niet gek meer een SL8 of Pina kan je misschien nog verkopen voor 15K
Maar een ander merk gebeurt dat gewoon niet.
Mijn eigen build laat ook zien, dat je volledig custom rond de 9K kwijt bent.
Waar zit die overige 5 a 6 dan in?
Maar een ander merk gebeurt dat gewoon niet.
Mijn eigen build laat ook zien, dat je volledig custom rond de 9K kwijt bent.
Waar zit die overige 5 a 6 dan in?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Marketing, imago.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Alhoewel ik geen fan ben, geef ik speci het voordeel van de twijfel. Ik vind het persoonlijk weinig imago hebben net al een audi.
Maar het glasharde carbon van de sl8 is echt wel heel mooi en goed en ook echt licht, daar onderscheiden ze zich wel mee.
Nu nog een fatsoenlijk bracket en ze zijn klaar.
Pina kan ik meer waarderen wat dat betreft. Maargoed dat zijn meningen.
Maar het glasharde carbon van de sl8 is echt wel heel mooi en goed en ook echt licht, daar onderscheiden ze zich wel mee.
Nu nog een fatsoenlijk bracket en ze zijn klaar.
Pina kan ik meer waarderen wat dat betreft. Maargoed dat zijn meningen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
LOL, Speci is juist DE marketingkoning der fietsmerken. Maken prima spullen, maar hun marketing is geniaal. Als mooiste voorbeeld krijgen het voor elkaar om de laatste 10 jaar een overbodig mtb-veersysteem te verkopen, waar ze een hele garantie-omruilregeling voor optuigen ivm de vele garantieclaims, en de fanboys slikten het als zoete koek. Kun je alleen maar respect voor hebben
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
1999 Euro in plaats van de adviesverkoopprijs van 3199 Euro is een mooie prijs maar of dat goedkoop is.tom de groot schreef: ↑19 nov 2024 21:29 Ze zitten in zwaar weer dus zullen wel goedkoop moeten zijn.
Splinternieuwe Scott Addict met 105 di2 => €1999,-
https://www.facebook.com/photo/?fbid=91 ... 5476039401
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
@Daniel, ik vind hun imago niets. Dat veel mensen dat wel vinden is iets anders dat weet ik ook wel.
Dat de marketing goed is zie ik ook wel.
Dat de marketing goed is zie ik ook wel.