Ik heb een taxc, maar hij hoeft niet op de trainer. Kan wel.
Zelf doe ik het op hartslag en dan pakt de wahoo gewoon je HR band
Je kan het ook op vermogen doen, dat zal dan via je trainer of powermeter moeten.
Ik heb wel mijn max hr op 220 staan een soort handmatige instelling en dan blaast hij bij mij perfect.
Dat is even een paar keer proberen.
Als je het geld ervoor (over) hebt koop de headwind.
Ventilator for indoor cycling
-
- Forum-lid HC
Je kan het beste 1 ventilator (liefst met afstandbediening) rechter achter je zetten en 1 ventilator rechts of links voor. Dan heb je alle grote delen van je lichaam wat gekoeld wordt. Je hebt dan geen headwind nodig op hartslag omdat die fans niet zo hard hoeven te staan, gaat er puur om dat er lucht verplaatsing is.
Die ventilator recht achter je is echt een gamechanger want normaal gesproken wordt je koersbroek altijd ontzettend nat, dat scheelt nu een stuk!
Die ventilator recht achter je is echt een gamechanger want normaal gesproken wordt je koersbroek altijd ontzettend nat, dat scheelt nu een stuk!
Ik ben ook een tevreden gebruiker van de Wahoo Headwind. En als er dan toch 1 verbetering genoemd mag worden dan is het de mogelijkheid een paar profielen op te slaan. Je geeft in de Wahoo app bij de Headwind aan bij welke hartslag hij gas mag gaan geven en vanaf wanneer hij op volle kracht gaat blazen. Dat is bij mevr Woefdram aanzienlijk anders dan bij mij, dus dat is steeds de hartslag instellingen aanpassen, maar gelukkig heeft mevr Woefdram een bloedhekel aan binnenfietsen, dus dat lost het probleem grotendeels op.
En als je de Headwind iets uit het midden zet, waaien de meeste zweetdruppels langs het frame rechtstreeks op de mat, dan heb je geen grote handdoek nodig en volstaat zo'n frame bescherming ding dat Woefdram jr steevast het stringetje noemt.
En als je de Headwind iets uit het midden zet, waaien de meeste zweetdruppels langs het frame rechtstreeks op de mat, dan heb je geen grote handdoek nodig en volstaat zo'n frame bescherming ding dat Woefdram jr steevast het stringetje noemt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben er ook heel tevreden over.
Klein verbeterpunt: verstelbare pootjes voor de luchtstroom. Hij staat redelijk dichtbij mijn fiets en voorste pootjes staan dus op een klein plankje om de luchtstroom hoger te krijgen. Kan heel simpel gewoon by design.
Klein verbeterpunt: verstelbare pootjes voor de luchtstroom. Hij staat redelijk dichtbij mijn fiets en voorste pootjes staan dus op een klein plankje om de luchtstroom hoger te krijgen. Kan heel simpel gewoon by design.
Less is bore