Join kan rechtstreeks naar Zwift. Deze week zelf gedaan, werkt prima. Exporteren uit de Join app, kiezen voor Zwift en hij verschijnt bij het opstarten van Zwift gewoon in beeld. De TP route hoeft niet meer.
Join app - ervaringen met training
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Alleen de data terug uit Strava, en deze dan verwerken mag JOIN straks niet meer volgens de nieuwe API regels. JOIN gebruikt nl. analyse en AI op de data die ze binnenhalen. Als die data uit Strava komt dan mag dat niet meer.
Dit gaat Strava een hoop klanten kosten. Ik ga iig m'n abbo wel opzeggen hiervoor. Sterker nog, aangezien het een grote aanpassing aan het product is wat ik afneem verwacht ik zelfs dat ze m'n resterende abbo gewoon terugstorten. Ik krijg nl. minder als waar ik voor betaald heb door aanpassingen van hun, die op het moment van het afsluiten / verlengen van het abbo niet bekend waren.
Dit gaat Strava een hoop klanten kosten. Ik ga iig m'n abbo wel opzeggen hiervoor. Sterker nog, aangezien het een grote aanpassing aan het product is wat ik afneem verwacht ik zelfs dat ze m'n resterende abbo gewoon terugstorten. Ik krijg nl. minder als waar ik voor betaald heb door aanpassingen van hun, die op het moment van het afsluiten / verlengen van het abbo niet bekend waren.