Je hebt een leuk cadeau voor haar en jou heeft het niets gekost. Da's een goedkoop rondje!
Hier geen prijs. Helaas, maar ik heb al zoveel geluk de laatste weken, dat kon niet doorgaan.
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Je hebt een leuk cadeau voor haar en jou heeft het niets gekost. Da's een goedkoop rondje!
BertL schreef: ↑20 nov 2024 16:54Je hebt een leuk cadeau voor haar en jou heeft het niets gekost. Da's een goedkoop rondje!
Hier geen prijs. Helaas, maar ik heb al zoveel geluk de laatste weken, dat kon niet doorgaan.
Begint er langzaam op te lijken dat je dergelijke dingen alleen wint als je een meer dan normale instagram presence hebt. Oftewel, hoe eerlijk zijn deze "wedstrijdjes"? Want ik zie dit meer als gewoon marketing door ze te vergeven aan mensen die er daarna weer op Insta over gaan posten, en natuurlijk dat je op je toekomstige insta foto's met Assos kit te zien bent.koeroeur schreef: ↑28 nov 2024 10:09 Vandaag mailtje gekregen dat m'n Assos pakketje vertrokken is. Hier kijk ik echt naar uit. Assos ligt gewoon bovem m'n budget, dus dit is een heel fijne verrassing.
Oorspronkelijk had ik een Tudor tenue gewonnen. Daar was ik al heel blij mee, want da's één van de mooiere outfits in het profpeloton. Maar Assos stelde een ander pakket voor omdat m'n maten niet voorradig waren.
1x MILLE GT Winter Bib Tights C2 black series
1x Winter LS Skin Layer P1 Black Series
1x Assos Mille GT Spring Fall LS Jersey C2
1x Assos Mille GT Bib Shorts C2 Broek
Een pakketje met winkelwaarde van 650 euro of zo.
leve Instagram wedstrijdjes!
Dat kan. Dat weet ik niet.derxx schreef: ↑28 nov 2024 11:43 Begint er langzaam op te lijken dat je dergelijke dingen alleen wint als je een meer dan normale instagram presence hebt. Oftewel, hoe eerlijk zijn deze "wedstrijdjes"? Want ik zie dit meer als gewoon marketing door ze te vergeven aan mensen die er daarna weer op Insta over gaan posten, en natuurlijk dat je op je toekomstige insta foto's met Assos kit te zien bent.