Afbeeldingen uploaden
- Sweety2008
- Forum-lid
Dit foto heb ik nu in 16:9 bewerkt op mijn telefoon weet nu niet hoeveel kb dit laatje heeft.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Moet natuurlijk plaatje heten.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
Deze foto is afgelopen week gemaakt met mijn nieuwe smartphone en is niet bewerkt.
Ghost Nivolet 6LC
De eerste is ongeveer 37kb. Chapeau!
De tweede is 2,7Mb. Er groot dus. Je ziet dat er op het scherm weinig kwaliteitsverschil is te zien. De eigenaar van het forum zal die eerste beter waarderen
De tweede is 2,7Mb. Er groot dus. Je ziet dat er op het scherm weinig kwaliteitsverschil is te zien. De eigenaar van het forum zal die eerste beter waarderen
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
- Sweety2008
- Forum-lid
Ach eentje mag ik toch wel eens posten. Straks zullen er op het verkooptopic meer volgen omdat ik details wil laten zien van de racefiets die ik wil verkopen.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Ik krijg steeds HTTP-fout?
Kan foto niet uploaden.
Kan foto niet uploaden.
https://imgbb.com/
Dan op 'start uploaden' drukken en een paar stappen doorlopen. Dan kun je een link naar je eigen afbeelding invoegen, zonder de diskspace en het verkeer van dit forum te belasten.
Dan op 'start uploaden' drukken en een paar stappen doorlopen. Dan kun je een link naar je eigen afbeelding invoegen, zonder de diskspace en het verkeer van dit forum te belasten.
hun fietsen.
-
- Forum-lid
En toch zou het makkelijker zijn om gewoon via bijlagen up te loaden.
Het weerhoudt mij soms om wat plaatjes toe te voegen omdat ik liever geen privé dingen via externe sites post.
Desnoods gewoon de marge voor aantal foto’s en MB’s beperken zodat je geen mega grote bestanden kunt uploaden.
Ook een forum als dit is gebaat bij beeldmateriaal in bepaalde topics
Het weerhoudt mij soms om wat plaatjes toe te voegen omdat ik liever geen privé dingen via externe sites post.
Desnoods gewoon de marge voor aantal foto’s en MB’s beperken zodat je geen mega grote bestanden kunt uploaden.
Ook een forum als dit is gebaat bij beeldmateriaal in bepaalde topics