Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
-
- Forum-lid
De schijn van onverslaanbaarheid is er al wat jaren vanaf, maar wat een grootheid is Nadal. Heel vaak heb ik balend Federer zien verliezen van deze man, maar Federer werd altijd op waarde geklopt en je kon Nadal nooit betrappen op onsportief gedrag. Volgens mij is Nadal een heel mooi mens. Ik denk dat er weinig mensen zo ontzettend goed kunnen zijn in hun vak en nog steeds zo bescheiden kunnen blijven. Het gaat denk ik nog heel lang duren voordat de periode van Federer, Nadel en Djokovic overtroffen wordt.
Was hij geen klant bij Fuentes?ColumsbusMJ schreef: ↑19 nov 2024 19:37 .... en je kon Nadal nooit betrappen op onsportief gedrag. ....
-
- Forum-lid
Ik doelde op zijn gedrag op de baan, maar naar mijn weten is Nadal nooit positief getest op doping.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Jij bent dan ook meer fan van Kyrgios neem ik aan .
Beetje schelden, beetje provoceren, regelmatig een woede uitbarsting.., dat soort werk afgewisseld met talentvol tennis uiteraard.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Zeker! Zouden nu mogelijk door junioren van de baan worden gelagen, maar mijn mooie herinneringen liggen in het verleden.
Armstrong is ook nooit op doping betrapt.
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die hele Fuentes lijst is in een hele diepe doofpot gestopt. Niemand zal het ooit weten.ColumsbusMJ schreef: ↑20 nov 2024 10:37 Ik doelde op zijn gedrag op de baan, maar naar mijn weten is Nadal nooit positief getest op doping.
Less is bore
-
- Forum-lid
Er wordt ook gebruik gemaakt van andere rackets, waardoor een heel ander spel werd gespeeld dan het huidige tennis. Service-volley zie je eigenlijk niet meer. Zonde eigenlijk. Pete Sampras was denk ik één van de laatste die met service-volley spel zoveel heeft weten te winnen.
Geef Sinner, of Alcaraz een racket waar Björn Borg mee gespeeld heeft en ik heb sterke twijfels over de uitkomst van een wedstrijd tussen Borg en één van de hedendaagse toppers. Uiteraard allemaal erg hypothetisch. Misschien kan Jake Paul nog iets leuks organiseren?
Elke periode heeft zijn eigen smaakmakers. Voor mij persoonlijk is het tennisspel van Roger Federer het mooiste en beste wat ik gezien heb. Voor de wat oudere generatie zal dat wellicht meer richting Borg, McEnroe of Becker gaan en Alcaraz zal voor veel jongeren een idool zijn. Ik hoop dat in de toekomst ook dit soort spelers blijven bestaan, met de almaar groeiende populariteit van padel (verschrikkelijke campingsport) en de afnemende interesse voor tennis vrees ik er soms wel een beetje voor.
Geef Sinner, of Alcaraz een racket waar Björn Borg mee gespeeld heeft en ik heb sterke twijfels over de uitkomst van een wedstrijd tussen Borg en één van de hedendaagse toppers. Uiteraard allemaal erg hypothetisch. Misschien kan Jake Paul nog iets leuks organiseren?
Elke periode heeft zijn eigen smaakmakers. Voor mij persoonlijk is het tennisspel van Roger Federer het mooiste en beste wat ik gezien heb. Voor de wat oudere generatie zal dat wellicht meer richting Borg, McEnroe of Becker gaan en Alcaraz zal voor veel jongeren een idool zijn. Ik hoop dat in de toekomst ook dit soort spelers blijven bestaan, met de almaar groeiende populariteit van padel (verschrikkelijke campingsport) en de afnemende interesse voor tennis vrees ik er soms wel een beetje voor.