Fake of Black Friday 2024
-
- Forum-lid HC
Dat 99% van de aanbiedingen geen exclusieve aanbiedingen zijn, neemt niet weg dat er zeker pareltjes tussen gaan zitten.
En verder is het ook zoals reeds gemeld, als je iets wilt hebben voor sinterklaas of kerst en de prijs is goed, dan is het evengoed het juiste moment om toe te slaan
En verder is het ook zoals reeds gemeld, als je iets wilt hebben voor sinterklaas of kerst en de prijs is goed, dan is het evengoed het juiste moment om toe te slaan
-
- Forum-lid HC
Dat is nu een beetje het probleem ik zie dit veel vaker.nijkie schreef: ↑21 nov 2024 08:48 BF of niet maar sommige prijsverschillen zijn wel heel groot.
Bijvoorbeeld deze cassette 12 speed 10-45 Shimano slx cs-m7100.
https://www.bike-discount.de/en/shimano ... _QQAvD_BwE
https://www.mantel.com/shimano-slx-m710 ... ec[]=14912
Bike-discount is meestal wel de goedkoopste met de spullen die ik bestel.
Maar soms ook weer een van de andere, het is echt een soort markt.
Hopmans komt zelden in de search naar boven maar is soms ook echt goedkoop.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bike-discount en bike24 check ik altijd voordat ik iets koop. Hopmans is zo onvriendelijk qua google of even snel vinden online dat die niet meer top of mind is bij mij. Vroeger was de in december the place to be voor koopjes.
Less is bore
Dit is wel een mooie deal.
Ik denk er ook weleens over om mn alu stuur te vervangen voor carbon, stuur en portemonnee zijn dan iig lichter.
Of er andere voordelen zijn betwijfel ik
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vond de overstap van de snoeiharde kachelpijp die Canyon monteert op de Grizl naar een carbon stuur echt enorm.
Maar dat had een andere alu stuur misschien ook wel opgelost. Ik heb die 3T voor een redelijke prijs bij Wiggle gekocht destijds.
Maar dat had een andere alu stuur misschien ook wel opgelost. Ik heb die 3T voor een redelijke prijs bij Wiggle gekocht destijds.
Less is bore