Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
En makkelijk te stelen. Wij "leenden" er vroeger altijd één van een oude viezerik (zat in de bak omdat bij de Jehova's niet van de kleine meisjes afbleef) bij ons uit de buurt om 's nachts mee uit te gaan. Altijd netjes teruggebracht, dat wel.
Toch is een Renault 9 turbo wel leuker
(Volgens mij heeft Jakkel een dikke BMW op twee wielen gekocht).
Toch is een Renault 9 turbo wel leuker
(Volgens mij heeft Jakkel een dikke BMW op twee wielen gekocht).
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ik heb een tijdje een R4 F6 gehad (Renault 4 bestel) Echt geweldig!
Zelf sleutelen een makkie, je kunt gewoon een rondje lopen in het motorcompartiment, alles is goed bereikbaar en als je het even niet weet: "ah dat deel loopt van hier naar daar en dat zit los" tieribje eromheen of een boutje en het werkt weer"
Nieuw onderdeel er in? plaatsen en rijden! geen software activatie of ander ellende.
Zelf sleutelen een makkie, je kunt gewoon een rondje lopen in het motorcompartiment, alles is goed bereikbaar en als je het even niet weet: "ah dat deel loopt van hier naar daar en dat zit los" tieribje eromheen of een boutje en het werkt weer"
Nieuw onderdeel er in? plaatsen en rijden! geen software activatie of ander ellende.
En er passen een hoop fietsen in.Dubbeldekker schreef: ↑22 nov 2024 17:55 Ik heb een tijdje een R4 F6 gehad (Renault 4 bestel) Echt geweldig!
Niet zijken maar reiden !
En hij is weer terug als E-tech 100% elektrisch:Dubbeldekker schreef: ↑22 nov 2024 17:55 Ik heb een tijdje een R4 F6 gehad (Renault 4 bestel) Echt geweldig!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Ha ja.
Helaas heb ik niet zo’n enorm lang verlengsnoer
Bovendien geen zonnepanelen, geen kennis van die specifieke moderne technologie. Dus ik laat deze even schieten
Mijne kostte destijds 300,- Gulden.
Ik vermoed dat deze nieuwe versie wat onderhevig aan inflatie is
Helaas heb ik niet zo’n enorm lang verlengsnoer
Bovendien geen zonnepanelen, geen kennis van die specifieke moderne technologie. Dus ik laat deze even schieten
Mijne kostte destijds 300,- Gulden.
Ik vermoed dat deze nieuwe versie wat onderhevig aan inflatie is
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mwaah, van Renault de 4 word ik ook wel enthousiast, hoor! Vind ze beiden niet gek (en prima geprijsd)
EX30 staat hier wel op het wensenlijstje, maar het commentaar was: "OH, NEE! Ik ga niet in zo'n burgerlijke Volvo rijden!"
Gister nieuwe riem en wintersokken gehaald. Uit de Arcade riem was de rek uit. Merino-wollen sokken zijn voor mij bittere noodzaak met dit weer.
EX30 staat hier wel op het wensenlijstje, maar het commentaar was: "OH, NEE! Ik ga niet in zo'n burgerlijke Volvo rijden!"
Gister nieuwe riem en wintersokken gehaald. Uit de Arcade riem was de rek uit. Merino-wollen sokken zijn voor mij bittere noodzaak met dit weer.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- daniel1975
- Forum-lid HC
EX30 is veel te klein; weinig bagageruimte en achterin kan alleen een kind zitten.
En naar mijn smaak te klinisch interieur.
En naar mijn smaak te klinisch interieur.
Less is bore
-
- Forum-lid
Kuch..... Er is een autotopic....
Dat is 'm. 10 jaar een Triumph Speed Triple gereden, zalige driecilinder. Ik heb vroeger nog een Buell XB12 gehad en een Yamaha BT1100, dikke twins, het ruwere karakter ervan miste ik wel wat, vandaar... nu terug een twin, niet in 'V', wel een 'flat twin'.
In mijn zoektocht naar het perfecte aperitief een fles Berry Bros & Rudd..............sherry cask matured
1 klein glaasje getest en is ideaal als aanloop voor een menu waar wat zoete elementen (stoofvlees, appelmoes, stoofperen) inzitten............
En 4 rollen kerstpapier.
We doen geen overdreven dingen maar ik wil voor 5 december alle cadeaus hebben. 6 december zet ik namelijk de boom (wij kunnen er een van 5 meter kwijt ) en vanaf de 7de een maand lekker koken................zoals alle maanden maar in december trek ik de boa's toch wat strakker aan
Maatje van hier (FF) komt de 7de eten om af te trappen
En dan tot eind januari (m'n lief jarig) komt ieder die ons lief is een keer eten............
1 klein glaasje getest en is ideaal als aanloop voor een menu waar wat zoete elementen (stoofvlees, appelmoes, stoofperen) inzitten............
En 4 rollen kerstpapier.
We doen geen overdreven dingen maar ik wil voor 5 december alle cadeaus hebben. 6 december zet ik namelijk de boom (wij kunnen er een van 5 meter kwijt ) en vanaf de 7de een maand lekker koken................zoals alle maanden maar in december trek ik de boa's toch wat strakker aan
Maatje van hier (FF) komt de 7de eten om af te trappen
En dan tot eind januari (m'n lief jarig) komt ieder die ons lief is een keer eten............