Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
On topic: een waterpas.
Off topic: Inhakende op de eerder genoemde R5. Zodra de Alpine A290 beschkbaar is voor een proefrit dan ga ik een keertje rijden. Eens kijken of dit een beetje stuurt. Kan mogelijk een opvolger voor onze Mini Cooper SE worden.
Off topic: Inhakende op de eerder genoemde R5. Zodra de Alpine A290 beschkbaar is voor een proefrit dan ga ik een keertje rijden. Eens kijken of dit een beetje stuurt. Kan mogelijk een opvolger voor onze Mini Cooper SE worden.
Ride bikes, not tanks!
Ik heb een Clio 16v gehad en meer van die heftige autootjes. M'n vrouw een 500 Abarth.
Echt blij wordt ik toch van geld stuk slaan aan uitjes, concerten en vakanties
een cadeaubon van 40k ga ik echt niet aan een auto op offeren. Lekker van reizen! Desnoods in een auto die slecht start
Ik ook, daarom is de Mini ook een private-leaser en dat zal de volgende ook weer worden. Geen investering nodig, geen gedonder qua onderhoud of wat dan ook. Betalen voor gebruik en na een bepaalde periode weer teruggeven. Alleen zal de volgende wel iets duurder uitvallen. Geen subsidie meer en wel weer wegenbelasting.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40160
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
En fors hogere rente dan paar jaar geleden.
Less is bore
Zelf best lang op BMW boxers gereden. Die twins die je noemt heb ik geen ervaring mee maar qua stuur eigenschappen zul je met een flatwin er niet op achteruit gaan. Veel plezier ermee.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13772
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Wij hebben ook een mini electric, voor die prijs kan je amper oude twedehands auto,s rijden.leon1 schreef: ↑23 nov 2024 18:41 Ik ook, daarom is de Mini ook een private-leaser en dat zal de volgende ook weer worden. Geen investering nodig, geen gedonder qua onderhoud of wat dan ook. Betalen voor gebruik en na een bepaalde periode weer teruggeven. Alleen zal de volgende wel iets duurder uitvallen. Geen subsidie meer en wel weer wegenbelasting.
De volgende zal wat duurder worden alhoewel..... de auto verkopen liggen echt op zijn gat.
Er zijn weer heel veel kortingen
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40160
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Ik heb antwoord hierop in auto topic gezet, dan kunnen we hier on topic blijven
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16482
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Dat zijn ngeen 13 in een dozijn moto's.
Ik zelf heb enkel met Japanse laagvliegers gereden, Yamaha FZR 600, Suzuki GSXR750, Honda Fireblade en dan terug een GSXR750.
Voor de rug moeten stoppen met motorrijden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Mijn onderrug is helemaal om zeep, maar op de fiets heb ik meer last dan op de moto.Lcsmet schreef: ↑25 nov 2024 09:22Dat zijn ngeen 13 in een dozijn moto's.
Ik zelf heb enkel met Japanse laagvliegers gereden, Yamaha FZR 600, Suzuki GSXR750, Honda Fireblade en dan terug een GSXR750.
Voor de rug moeten stoppen met motorrijden.
Een moto is voor mij een zuivere hobby, ik heb dat niet nodig voor woon-werk en ik rijd ook nooit in de regen. Voor mij mag dat iets met karakter zijn, iets waar je wat op moet werken. Vermogen interesseert me geen hol. Kan je trouwens toch niks (meer) mee aanvangen (ik ga nu van 130 Pk naar 110 Pk). Altijd wel wat liefhebber geweest van de BMW boxer. En toen de R Nine T op de markt kwam was ik onmiddellijk verkocht, maar toen had ik net de Speed Triple. Nu 10 jaar verder toch voor een R Nine T gegaan. Gisteren eerste deftige ritje gedaan. Wat heb ik zo'n vette tweecilinder gemist. Ondertussen een Wilbers achtervering (+25 mm) besteld en een lichtere Unit garage uitlaat.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40160
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Mogen wel alle uitlaten die meer geluid maken dan toegestaan linea recta in de schrootpers? Niks mis met beetje mooi motorgeluid, maar wat een teringherrie maken sommige van die dingen zeg. Misplaatste manier van stoer doen.
Less is bore
Uitlaat heeft een e-keur. Ik rijd altijd met e-keur aftermarket uitlaten met dB killer erin. Na een tijdje zijn die dikwijls wel leeg geblazen. Maar het is zoals met alles, gewoon gezond verstand gebruiken doet al veel. Dorpskernen, woonwijken, plaatsen waar veel mensen rondhangen... gewoon van 't gas af. Het zijn de uitzonderingen die het verpesten voor iedereen... maar verdraagzaamheid is tegenwoordig ook een moeilijk iets.daniel1975 schreef: ↑25 nov 2024 16:13 Mogen wel alle uitlaten die meer geluid maken dan toegestaan linea recta in de schrootpers? Niks mis met beetje mooi motorgeluid, maar wat een teringherrie maken sommige van die dingen zeg. Misplaatste manier van stoer doen.