Ik ben destijds ook van Runkeeper overgestapt op Strava.
Ook daar kon je al je data wel downloaden, maar het uploaden naar Strava was echt een drama en duurde héél lang...
Ik gebruik Strava niet intensief, vooral om m'n km's bij te houden. Dus sowieso verandert er niet zo veel voor mij denk ik.
De leegloop zal idd meevallen. Maar er komt een punt dat de opeenstapeling van irritaties toch plots té wordt. En eens de leegloop begint, is die moeilijk te stoppen.
Bij Strava zit het probleem echt wel bij de communicatie. Die is echt dikwijls niet ok, heel vaag en naast het punt. Misschien vanuit een zekere arrogantie als marktleider.
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Ik betaal: Jaarlidmaatschap
€ 69,99/jr
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Vwoila, dat is het net.
Complete willekeur qua prijzen. Soms hebben man en vrouw verschillende prijzen. Andere landen, andere prijzen. Enz...
Complete willekeur qua prijzen. Soms hebben man en vrouw verschillende prijzen. Andere landen, andere prijzen. Enz...
Dat is marketing. Waarschuwing: vraag in een vliegtuig (en tegenwoordig ook in de trein) wat de reiziger naast je voor z'n ticket heeft betaald.
Kosten en prijzen, twee heel verschillende wereld. Overeenkomst tussen de twee weinig tot geen.
hun fietsen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
IK heb enkel een gratis account, maar maar toen ze hun prijzen aanpasten en een deel functies wegnamen van de gratis versie herinner ik me veel reacties waar man en vrouw een andere prijs kregen, of vrienden in de fietsclub die zonder te snappen waarom ook een ander bedrag voorgesteld kregen,...
En Strava heeft nooit een redelijke uitleg kunnen geven hiervoor.
En Strava heeft nooit een redelijke uitleg kunnen geven hiervoor.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Strava is vergelijkbaar met wat vroeger VHS was tov bijvoorbeeld VCC .
De grootste kan een hoop maken, want men stapt toch niet snel over.
Idem Twitter/X. Hoop commentaar en leegloop beloofd, maar valt in de praktijk ook mee.
Ik hou het lekker bij (gratis) Strava en kan met Veloviewer leuk met getallen spelen.
De grootste kan een hoop maken, want men stapt toch niet snel over.
Idem Twitter/X. Hoop commentaar en leegloop beloofd, maar valt in de praktijk ook mee.
Ik hou het lekker bij (gratis) Strava en kan met Veloviewer leuk met getallen spelen.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is idd bizar. Soms zit ik aan de goede kant, soms verkeerd.
Tis wel zo dat de duurste tickets echt geen betere service/kwaliteit opleveren.
Ik vloog vorig jaar Economy Comfort Japan voor zelfde geld als een conculega gewoon Economy. Ander boekingsmoment en dus geluk.
Less is bore