Aanbieding..
-
- Forum-lid
Hoi,
ik ben op zoek naar een nieuwe racefiets en kwam aanbieding tegen. Zou een kenner mij kunnen adviseren of dit een goede fiets is?
deze
ik ben op zoek naar een nieuwe racefiets en kwam aanbieding tegen. Zou een kenner mij kunnen adviseren of dit een goede fiets is?
deze
Met deze fiets is niks mis.
Wil je hem via internet bestellen?
Wil je hem via internet bestellen?
http://www.twitter.com/erikwiekens" onclick="window.open(this.href);return false;
Lavsson schreef:Zorg wel dat je ergens een proefritje kan maken. Ongereden een fiets kopen is onhandig.
Hier doelde ik ook op.
Ik weet niet waar de TS woont, misschien ook in de buurt.
http://www.twitter.com/erikwiekens" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
niet bijzonder goedkoop, vind ik.
En mijn ervaringen met Derks zijn niet heel goed. Onderdeel besteld, verkeerde type geleverd. Goede type niet op voorraad dus maar ruilen tegen een paar bandjes. Verkeerde bandjes opgestuurd. Weer omruilen. Contact via mail wel snel en goed, uiteindelijk alles goed gekomen maar iets teveel gedoe voor een web bestelling. Dat moet gewoon in één keer goed.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een Time is nog altijd een beetje exclusiever dan de meeste andere frames.
- Een carbon frame
- Een overjaarse Ultegra groep
- Standaard stuur, stuurpen en dergelijke.
En dat allemaal voor 1429 Euro.
Probeer er nog een stel (Time?) pedalen, 2 bidonhouders en een km teller bij te krijgen, moet normaal wel lukken, en je hebt een mooie deal.
Succes
Voor een review: => Time Edge First
- Een carbon frame
- Een overjaarse Ultegra groep
- Standaard stuur, stuurpen en dergelijke.
En dat allemaal voor 1429 Euro.
Probeer er nog een stel (Time?) pedalen, 2 bidonhouders en een km teller bij te krijgen, moet normaal wel lukken, en je hebt een mooie deal.
Succes
Voor een review: => Time Edge First
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Allemaal bedankt voor de info. Ik kwam deze aanbieding toevallig tegen, leek me een goede deal maar was benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik woon niet echt om de hoek, in Leiden, dus wat dat betreft kan ik misschien beter dichter bij huis zoeken.
Wat ik me nog afvroeg: hoe kan ik zien dat dit een oude Ultegra groep is?
Ik woon niet echt om de hoek, in Leiden, dus wat dat betreft kan ik misschien beter dichter bij huis zoeken.
Wat ik me nog afvroeg: hoe kan ik zien dat dit een oude Ultegra groep is?