rene schreef: ↑25 nov 2024 17:05
Nogmaals on-topic. Voor de petrol heads hebben we een ander topic ( zoals Daniël al meldde )
Is toch on-topic? Een moto is immers een 'niet-fietsgerelateerde aankoop' en ook geen auto.
Trouwens, geef hier dan iedereen ook maar een opmerking die hier hun WEL fietsgerelateerde aankopen posten.
Ach, komt toch allemaal niet zo nauw...
Een auto zou ook zomaar in het "Wat heb jij voor het laatst gekocht?" topic passen als je 'm voor het vervoer van fietsen gekocht hebt .
Een motor ook, maar één die een fiets vervoert zie je zeer zelden.
jakkel schreef: ↑25 nov 2024 16:52
Het zijn de uitzonderingen die het verpesten voor iedereen... maar verdraagzaamheid is tegenwoordig ook een moeilijk iets.
Slowracer schreef: ↑25 nov 2024 17:50
Een auto zou ook zomaar in het "Wat heb jij voor het laatst gekocht?" topic passen als je 'm voor het vervoer van fietsen gekocht hebt .
1 maal gezien, wel een bijzondere waarneming was dat.
rene schreef: ↑25 nov 2024 17:05
Nogmaals on-topic. Voor de petrol heads hebben we een ander topic ( zoals Daniël al meldde )
Is toch on-topic? Een moto is immers een 'niet-fietsgerelateerde aankoop' en ook geen auto.
Trouwens, geef hier dan iedereen ook maar een opmerking die hier hun WEL fietsgerelateerde aankopen posten.
Ach, komt toch allemaal niet zo nauw...
Misschien ben ik wel zo’n zwart-wit zeikerd, maar dat je iets niet fiets gerelateerd voorwerp koopt… helemaal prima. Dat het daarna nog 6 pagina’s over auto’s gaat, wat dan ontspoord en ook niet meer over de aankoop van de auto gaat … dat lijkt me niet de bedoeling. Maar ik ben geen moderator op dit forum. … piece bro
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Het kan!
Clubgenote heeft ook iets dergelijks, maar buiten die ene keer dat ik het op haar motor zag, heb ik het nog nooit gezien.
Een paar Hoka Bondi 8, met een beetje korting tov de normale prijs, onder het mom van Black Friday (135 ipv 170).
En een nieuwe telefoon, Xiaomi Redmi Note 15 Pro 5G. Xi Jingping belde me net al om me te bedanken voor de aankoop . De oude Oppo begon wel erg traag te worden, en de batterij werd ook beroerd.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.