Sensa
-
- Forum-lid
- Berichten: 523
- Lid geworden op: 29 apr 2019 14:00
In ieder geval veel plezier met de bike, hopelijk zit ie nu ook perfect!
Na het lezen van dit verhaal kan ik Zjoske78 zijn frustratie begrijpen. Ik vind ook dat Mantel dit anders had moeten oplossen.
Maar goed, Zjoske heeft nu een ander stuur en hij is tevreden over zijn fiets, Veel plezier ermee!
Maar goed, Zjoske heeft nu een ander stuur en hij is tevreden over zijn fiets, Veel plezier ermee!
Slecht verhaal van Mantel en ik begrijp dat het soms voorkomt dat je niet direct doorhebt dat je fiets niet goed is afgeleverd.
Ik heb al 2 maanden een mountainbike staan van 3.000 euro waar ik nog geen 100km op heb gefietst door het slechte weer en andere oorzaken.
De drie afleverfouten had ik gelukkig wel door maar bij mij heeft de fiets ook een week in de doos gezeten voordat die er uit kwam.
Dit had gewoon netjes opgelost moeten worden.
Ik heb al 2 maanden een mountainbike staan van 3.000 euro waar ik nog geen 100km op heb gefietst door het slechte weer en andere oorzaken.
De drie afleverfouten had ik gelukkig wel door maar bij mij heeft de fiets ook een week in de doos gezeten voordat die er uit kwam.
Dit had gewoon netjes opgelost moeten worden.
Maatje kocht (afgelopen week) een sensa Giulia Supremo hier bij onze lokale FM, die hem vervolgens bestelde met specifieke cranck en stuurmaat. Sensa leverde vervolgens de fiets met verkeerde crank en stuurmaat bij de FM. Bij afmontage merkte hij dit op. Belt met Sensa en krijgt de juiste maten alsnog opgestuurd. Volgens mij gaat er bij sensa ook weleens wat mis. Maar is het altijd aan de FM om dit op te lossen. Zoals Mantel er mee omgaat kan natuurlijk echt niet.