Tour 2025
Verdorie. Ik heb m'n vakantie geboekt zonder rekening te houden met de Tour.
Nu start hij echt vlakbij maar ik vertrek de dag voordien. [zichzelf voor de kop slaande emoji]
En we zitten een weekje dicht bij Valence, maar als de Tour er passeert, zit ik al in de Vogezen.
Nu start hij echt vlakbij maar ik vertrek de dag voordien. [zichzelf voor de kop slaande emoji]
En we zitten een weekje dicht bij Valence, maar als de Tour er passeert, zit ik al in de Vogezen.
Dan mis je dus ook de aankomst op de Ventoux, voor zover je er op zou mogenkoeroeur schreef: ↑25 nov 2024 21:23 Verdorie. Ik heb m'n vakantie geboekt zonder rekening te houden met de Tour.
Yep. Van 5 tot 12 juli zitten we in Vinsobres, daarna trekken we naar de Vogezen.
Ik heb gelukkig wel de Ventoux etappe met Van Aerts overwinning live meegemaakt (in Malaucene)
Zalig sfeertje die dag.
Ik heb gelukkig wel de Ventoux etappe met Van Aerts overwinning live meegemaakt (in Malaucene)
Zalig sfeertje die dag.
Als we er zijn zal ik nog in Caromb gaan kijken, maar we blijven er niet voor thuis. Jaren geleden in Vaison la Romaine geweest bij de start, wat een gekte, waardoor er wel heel weinig te zien was. Zeker met mijn geringe lengte.
-
- Forum-lid
Leuk hoor die Ventoux maar de tour gaat daar echt niet beslist worden !
Er komen daarna nog momenten die veel belangrijker zijn
Die Ventoux is een monument en commercieel heel interessant voor de tour maar ligt niet op het juiste moment in het parcours van de gehele tout om de beslissing te maken.
Het zou echt gedurfd zijn om daar eens een één na laatste etappe te organiseren.
Die Ventoux is een monument en commercieel heel interessant voor de tour maar ligt niet op het juiste moment in het parcours van de gehele tout om de beslissing te maken.
Het zou echt gedurfd zijn om daar eens een één na laatste etappe te organiseren.
Maar je hebt er ook niet veel te zoeken op de Ventoux, op de tv krijg je er veel meer van mee.Dubbeldekker schreef: ↑25 nov 2024 22:09 Leuk hoor die Ventoux maar de tour gaat daar echt niet beslist worden !
En als @koeroeur de 12e vertrekt uit Vinsobres dan zit er nog ruim een week tussen voor vertrek uit Bollène.
-
- Forum-lid
Euh… mijn reactie ging over de “Tour van 2025” niet over jouw antwoord
Euh ik denk dat Vingegaard toch nog wel wat weerstand geboden heeft de eerste bergritten met winst ook in Le Lioran?
Na rit 11 stond Vingegaard op 1.06 achterstand en na rit 14 op 1.57.
Toch niet onoverkomelijk indien Pogacar niet zo uitzonderlijk goed geweest was?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC