Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Het weer interesseert met tot en met de kerst helemaal niets
Ook aan goede dagen heb je nu weinig.
Het enige dat ik nu leuk vind op de MTB, maar gezien dat voor mij eerst een uur in de auto is kan ik me daar ook niet toe zetten.
Het enige dat ik nu leuk vind op de MTB, maar gezien dat voor mij eerst een uur in de auto is kan ik me daar ook niet toe zetten.
De trails liggen er niet best bij voorlopig. Gisteren talloze MTB'ers tegengekomen, de één nog viezer dan de ander.
Vond het gisteren wel prima fietsen. Helaas wel verschrikkelijk smerige wegen.
Vond het gisteren wel prima fietsen. Helaas wel verschrikkelijk smerige wegen.
-
- Forum-lid
Hoezo heb je aan goede dagen weinig?wasbeer2006 schreef: ↑25 nov 2024 11:15 Het weer interesseert met tot en met de kerst helemaal niets
-
- Forum-lid
Nu voornamelijk met de gravelracer over de weg en af en toe een zandpaadje, de mtb trails liggen er weer dramatisch bij, zooo nat!
-
- Forum-lid HC
Nou doordeweeks is het donker als ik zou kunnen en dat vind ik helemaal niks ik die pikdonkere polder.ColumsbusMJ schreef: ↑25 nov 2024 11:35Hoezo heb je aan goede dagen weinig?wasbeer2006 schreef: ↑25 nov 2024 11:15 Het weer interesseert met tot en met de kerst helemaal niets
Het is op de weg ook vaak gewoon nat, ook daar heb ik een hekel aan
Hoop MTB is slecht, al rijd ik vaak alleen amerongen/leersum, die baan kan wel wat hebben.
De vlakkere banen behoorlijk slecht inderdaad.
Het is even doorbijten.
M'n woonwerk ritjes zijn momenteel nogal mèh. Al was gisterenavond wel fijn, geen regen, de wind was gaan liggen en een mooie zonsondergang. Deed eigenlijk wel deugd.
Maar gisterenmorgen, en vanmorgen was ellende. Zeiknat, nog steeds veel bladeren, wind, en als brildrager weerkaatst alle licht als een gek. Ik moet tijdelijk weer een stuk door het centrum van Veurne door werken. Wat een miserie. Auto's die echt onaangepast rijden met dit weer, door m'n bril één lichtvlek en door de hevige regen zie je de vele putten niet meer. En m'n SKS spatbord flikker ik er vanavond af. Meer miserie dan iets anders.
M'n woonwerk ritjes zijn momenteel nogal mèh. Al was gisterenavond wel fijn, geen regen, de wind was gaan liggen en een mooie zonsondergang. Deed eigenlijk wel deugd.
Maar gisterenmorgen, en vanmorgen was ellende. Zeiknat, nog steeds veel bladeren, wind, en als brildrager weerkaatst alle licht als een gek. Ik moet tijdelijk weer een stuk door het centrum van Veurne door werken. Wat een miserie. Auto's die echt onaangepast rijden met dit weer, door m'n bril één lichtvlek en door de hevige regen zie je de vele putten niet meer. En m'n SKS spatbord flikker ik er vanavond af. Meer miserie dan iets anders.
Komt een periode aan met droger (maar kouder!) weer. Ik kijk ernaar uit!