Het grote domme vragen topic
Daar is dit topic voor
Heb de batterij die er in zat vervangen voor een nieuwe. Alles nagelopen. Daarna kon de Garmin hem koppelen maar gaf geen waarde aan. De trap op en af gerend met de Garmin in de hand. Waarom weet ik ook niet, mijn hart klopt ook wel als ik zit maar toch. Hij doet het nu.Zit het batterijtje van de hartslagband goed? Misschien en pasticje er tussen of batterij leeg?
Of band defect?
Om ook maar een paar domme dingen te vragen.
Mijn hartslagbanden zag ik gelijk.
Dank voor het meedenken!
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Mogelijk maakt(e) de band onvoldoende contact met de huid. Er is een beetje vocht(zweet) nodig om goed contact te maken. Zelf lik ik even aan de electroden voordat ik de band om doe. Altijd goed contact, ook met cheapo aliX banden.Se7en schreef: ↑27 nov 2024 10:38 Heb de batterij die er in zat vervangen voor een nieuwe. Alles nagelopen. Daarna kon de Garmin hem koppelen maar gaf geen waarde aan. De trap op en af gerend met de Garmin in de hand. Waarom weet ik ook niet, mijn hart klopt ook wel als ik zit maar toch. Hij doet het nu.
Dank voor het meedenken!
Dogma F
Spatborden op de gravelbike gemonteerd. Voor prima, 5 minuten zat het perfect.
Achter kleine uitdaging. In de achtervork zit geen horizontaal buisje tussen de staande achtervork. Daarvoor in de plaats een draadgat in elke buis van de staande achtervork. Die gaten zitten net 25mm lager dan de bevestiging van het spatbord. Ik heb maar even een plaatje in omgekeerde U vorm gemaakt, 3 gaten erin en alles vast gezet. Zit er beetje hobby-achtig uit maar does the job.
Ik hou me aanbevolen voor een nettere oplossing, online kan ik letterlijk niks vinden om dit met een standaard onderdeeltje op te lossen.
Achter kleine uitdaging. In de achtervork zit geen horizontaal buisje tussen de staande achtervork. Daarvoor in de plaats een draadgat in elke buis van de staande achtervork. Die gaten zitten net 25mm lager dan de bevestiging van het spatbord. Ik heb maar even een plaatje in omgekeerde U vorm gemaakt, 3 gaten erin en alles vast gezet. Zit er beetje hobby-achtig uit maar does the job.
Ik hou me aanbevolen voor een nettere oplossing, online kan ik letterlijk niks vinden om dit met een standaard onderdeeltje op te lossen.
Dogma F
- CampaYolo
- Forum-lid
- Berichten: 681
- Lid geworden op: 01 sep 2020 18:54
- Locatie: Daar waar Brabant Zeeland kust
Een foto verduidelijkt de zaak.Ramon73 schreef: ↑05 dec 2024 16:08 Spatborden op de gravelbike gemonteerd. Voor prima, 5 minuten zat het perfect.
Achter kleine uitdaging. In de achtervork zit geen horizontaal buisje tussen de staande achtervork. Daarvoor in de plaats een draadgat in elke buis van de staande achtervork. Die gaten zitten net 25mm lager dan de bevestiging van het spatbord. Ik heb maar even een plaatje in omgekeerde U vorm gemaakt, 3 gaten erin en alles vast gezet. Zit er beetje hobby-achtig uit maar does the job.
Ik hou me aanbevolen voor een nettere oplossing, online kan ik letterlijk niks vinden om dit met een standaard onderdeeltje op te lossen.
(Ik ben gewoon benieuwd naar je klus project )
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Als je er een foto bij gaat zetten is het geen domme vraag meer.CampaYolo schreef: ↑05 dec 2024 16:15Een foto verduidelijkt de zaak.Ramon73 schreef: ↑05 dec 2024 16:08 Spatborden op de gravelbike gemonteerd. Voor prima, 5 minuten zat het perfect.
Achter kleine uitdaging. In de achtervork zit geen horizontaal buisje tussen de staande achtervork. Daarvoor in de plaats een draadgat in elke buis van de staande achtervork. Die gaten zitten net 25mm lager dan de bevestiging van het spatbord. Ik heb maar even een plaatje in omgekeerde U vorm gemaakt, 3 gaten erin en alles vast gezet. Zit er beetje hobby-achtig uit maar does the job.
Ik hou me aanbevolen voor een nettere oplossing, online kan ik letterlijk niks vinden om dit met een standaard onderdeeltje op te lossen.
(Ik ben gewoon benieuwd naar je klus project )
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Iemand nog een tip om de shifter strakker te maken? Hij remt goed, voldoende kracht, alleen het aangrijppunt is heel anders tov mijn andere fiets die dezelfde groep heeft (Ultegra 12sp di2) Is het dan een kwestie van te weinig vloeistof in het reservoir van de shifter en die even bijvullen met mineraal olie?