Orbea
-
- Forum-lid HC
Zeker voor goud!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Black! Goud is kitsch.
Less is bore
Goud! wel even zwarte bandjes en een gouden ketting er op leggenkoeroeur schreef: ↑27 nov 2024 12:11 Maat 55. Ik zit eigenlijk een beetje tss 53 en 55 in.
Maar ik had m'n Orbea tweedehands gekocht in maat 55. Bij het garantieframe mocht de maat niet veranderen, anders was ik misschien naar 53 veranderd.
De vorige Orca voelde bij het rechtstaan altijd wat loom, deze nieuwe heft dat helemaal niet.
Black or gold?
-
- Forum-lid
En de shifters even wat lager op het stuur zetten. Ik ben voor skin wall bandjes, desnoods tan wall.
Achteraf is elke fietstocht leuk.
Ik moet nog wat zoeken met de shifters, maar lager gaat het niet worden anders wordt met de handen op de shifters rijden wat moeilijk.
De geometrie van de fiets is nét iets anders dan de vorige Orca, dus ik moet nog wat tweaken sowieso.
Vanmorgen met de Orca naar het werk. Het is echt even aanpasen als ik van de gravelbike kom.
De geometrie van de fiets is nét iets anders dan de vorige Orca, dus ik moet nog wat tweaken sowieso.
Vanmorgen met de Orca naar het werk. Het is echt even aanpasen als ik van de gravelbike kom.
Het stuur staat ook wat ver naar beneden. Stuur omhoog, shifters naar beneden en je zit hetzelfde, maar het staat wel mooier.
Persoonlijk zou ik goud niet doen, maar als je het zelf mooi vindt en je hebt de stickers liggen, wat houdt je tegen?
Op termijn een keer afwisselen naar andere kleur, als je derailleurwiel aan vervanging toe is
Persoonlijk zou ik goud niet doen, maar als je het zelf mooi vindt en je hebt de stickers liggen, wat houdt je tegen?
Op termijn een keer afwisselen naar andere kleur, als je derailleurwiel aan vervanging toe is
Campagnolo Ultra Dork