Vorige week presentatie meegemaakt. Mooie auto maar ik heb het persoonlijk niet zo voor SUV's.borgmonster schreef: ↑28 nov 2024 23:48 Vandaag de nieuwe X3 mogen bewonderen.
De nieuwe X3 daarentegen… wauw. Binnenkort proefrijden. De 30e heeft goede kaarten
Het grote auto-topic
-
- Forum-lid
- Berichten: 408
- Lid geworden op: 08 feb 2024 21:03
Mooie bak inderdaad!borgmonster schreef: ↑28 nov 2024 23:48
De nieuwe X3 daarentegen… wauw. Binnenkort proefrijden. De 30e heeft goede kaarten.
Ride bikes, not tanks!
Twijfel hier over een SUV. In iedergeval ruimte (wat honden en 2 kids) en comfort. M'n shortlist (lease!) bestaat nu uit de XC60, V60/V90 of een X3.
Al moet ik die laatste eerst nog in het echt gaan bewonderen. Ik vond de oude X3 toch wat mooier.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40261
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Alledrie de volvo's zijn al een hele poos op de markt. Dat laat ze voor mij afvallen al zijn het erg mooie auto's en heb ik veel meer met volvo dan met bmw.
Als ik de configurator aanzet voor de X3 krijg ik in eerste instantie een vrij zoutloze auto maar ik vermoed dat er met wat pakketjes wel iets van te maken is.
Sowieso vermoed ik dat de auto er in het echt een stuk beter uitziet want de kleuren in de configurator wordt je niet heel vrolijk van en dat ligt denk ik aan de presentatie in de configurator. De X1 bijvorobeeld kan in de juiste uitvoering er heel goed mee door.
Niet iedereen houdt van audi maar ik zou daar ook kijken.
Maar ik zou iets electrisch kiezen in dit segment. Een diep paarse tesla Y bespaart je behoorlijk wat bijtelling en rijdt prima als je kunt wachten tot de juniper uit is.
Als ik de configurator aanzet voor de X3 krijg ik in eerste instantie een vrij zoutloze auto maar ik vermoed dat er met wat pakketjes wel iets van te maken is.
Sowieso vermoed ik dat de auto er in het echt een stuk beter uitziet want de kleuren in de configurator wordt je niet heel vrolijk van en dat ligt denk ik aan de presentatie in de configurator. De X1 bijvorobeeld kan in de juiste uitvoering er heel goed mee door.
Niet iedereen houdt van audi maar ik zou daar ook kijken.
Maar ik zou iets electrisch kiezen in dit segment. Een diep paarse tesla Y bespaart je behoorlijk wat bijtelling en rijdt prima als je kunt wachten tot de juniper uit is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40261
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Pakketjes en BMW: garantie tot een flinke aanslag op je budget....bakboord1 schreef: ↑29 nov 2024 12:29 Alledrie de volvo's zijn al een hele poos op de markt. Dat laat ze voor mij afvallen al zijn het erg mooie auto's en heb ik veel meer met volvo dan met bmw.
Als ik de configurator aanzet voor de X3 krijg ik in eerste instantie een vrij zoutloze auto maar ik vermoed dat er met wat pakketjes wel iets van te maken is.
Een auto die al langer op de markt is en daardoor voor een nette prijs met veel opties standaard wordt geleverd is voor mij prima. Helaas doet Volvo daar niet aan, de huidige V60 is fors duurder en kaler dan de mijne van bijna 4 jaar oud.
Als je in de X3, V60, XC60 klasse shopt koop je geen Tesla. Nog even los van het feit dat Musk geen cent aan mij hoeft te verdienen is een Y gewoon een totaal andere auto met veel ruimte maar zonder kraak, smaak en brandstoftank.
Less is bore
@Daniel, klopt. M'n V60 uit 2020 is nu zo'n 10-12k duurder ongeveer. Daarnaast wil ik ook wel gewoon een andere auto (in iedergeval ander model). XC60 komt toch steeds terug bij mij merk ik. En hoewel de modellen al een tijdje bestaan, blijf ik het stijvolle auto's vinden.
Ik vergeet de nieuwe Audi A5 trouwens. Maar die moet ik ook nog in het echt gaan bekijken. Prijs loopt wel hard op als je bezig bent in de configurator
Hoe dan ook wordt het geen Tesla, never Ze zien me aankomen, in een dieppaarse Model Y Enige wat paars is, is m'n Emonda en dat is genoeg
Ik vergeet de nieuwe Audi A5 trouwens. Maar die moet ik ook nog in het echt gaan bekijken. Prijs loopt wel hard op als je bezig bent in de configurator
Hoe dan ook wordt het geen Tesla, never Ze zien me aankomen, in een dieppaarse Model Y Enige wat paars is, is m'n Emonda en dat is genoeg
Nut en noodzaak van hoge auto’s heb ik nooit begrepen. Allerlei argumenten worden aangedragen om maar met de trend mee te kunnen doen.
Pak n V60, 3-serie touring of n a4/5/6 dan heb je toch veel mooiere en praktischere auto’s te pakken.
Pak n V60, 3-serie touring of n a4/5/6 dan heb je toch veel mooiere en praktischere auto’s te pakken.
Er zijn wel degelijk argumenten waarin een hoge auto zich positief onderscheidt van de rest. Maar die argumenten verschillen per persoon. Een hoge auto is geen trend vind ik. Een coupe versie van een SUV uitbrengen (bijv Audi) vind ik dan wel weer een vrij beperkte toevoeging
Ik zie het nut van een hoge auto wel in hoor. Mijn fiets ging er alleen met het demonteren van het voorwiel rechtop in. Ideaal op vakanties. Kleine kant van de bank opklappen en hup zo de fiets erin. En dan nog plek zat voor 1 persoon op de achterbank en bagage. Maar goed, die momenten zijn op jaarbasis natuurlijk wel op twee handen te tellen. Dus nu ook een kleinere auto. En met de kerst ben ik met gezin een paar dagen in de buurt van Maastricht. Als het een beetje weer is gaat de fiets mee. Moet nog even passen en meten hoe ik dat nu doen zonder al teveel kunst en vliegwerk (in de auto dus, vervoer fiets buiten de auto is een no-go).
Ride bikes, not tanks!