Wat heb jij voor het laatst gekocht?
daniel1975 schreef: ↑28 nov 2024 21:17 Eigenlijk heel off topic: deze hele BF shitshow helemaal niks gekocht
Ik heb me ook heel goed ingehouden. Handschoenen en ondershirt bij Ekoi, verder niets. En beide om meteen te gebruiken in het koude weer.
D*mn, da's een heel fijne winterfietsWout88 schreef: ↑28 nov 2024 14:00 Nieuwe winter/slechtweer fiets gekocht: https://www.giant-bicycles.com/nl/tcr-a ... --di2-2023
Niet online maar bij de lokale FM. Die zorgt dat alles goed ingevet is, torentje afgezaagd en op maat afgesteld. Prima geprijsd en top fiets voor de winter, 32 mm bandjes, kabels buitenom voor makkelijk onderhoud en 105 Di2, prima voor vervangingsonderdelen.
Met de korting echt wel veel (en goeie) fiets voor het geld.
-
- Forum-lid
Castelli Entrata Wind lange broek met Kiss Air2 zeem.
Niks Black Friday: gewoon gekocht.
Een nieuwe transporttas.
En dan niet zo'n vliegtuigkoffer of zware padded tas van 5kg, maar eentje die je ook nog fatsoenlijk kan meenemen op de fiets voor 3 weken.
Een Rinko Bag van WitSlingers Leipzig.
Een nieuwe transporttas.
En dan niet zo'n vliegtuigkoffer of zware padded tas van 5kg, maar eentje die je ook nog fatsoenlijk kan meenemen op de fiets voor 3 weken.
Een Rinko Bag van WitSlingers Leipzig.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Setje SkS bluemels voor de gravel fiets
-
- Forum-lid HC
Eindelijk mijn achterwiel terug. Twee keer voor garantie weggeweest, nu lijkt hij wel goed. Lijkt erop dat de body niet goed was, want die is vernieuwd.
Maar vandaag besteld een set Vredestein adventure seta 38mm banden voor die wielen. Gelijk ook een cassette, zodat ik de wielen eens goed aan de tand kan voelen volgende week.
Maar vandaag besteld een set Vredestein adventure seta 38mm banden voor die wielen. Gelijk ook een cassette, zodat ik de wielen eens goed aan de tand kan voelen volgende week.
-
- Forum-lid
Vandaag getest en goed bevonden. Heb de indruk dat dit zeem voor lange ritten iets minder geschikt is voor mijn derrière. Maar goed in de winter is de afstand sowieso beperkt.
Adapter voor de bidonhouder.
Bij de Orca zit m'n chaincatcher in de weg van de bidonhouder. Dus adaptertje om die wat naar boven te schuiven.
Bij de Orca zit m'n chaincatcher in de weg van de bidonhouder. Dus adaptertje om die wat naar boven te schuiven.