Fake of Black Friday 2024
- CampaYolo
- Forum-lid
Ik weet even niet of ik hem hier moet zetten of in het "domme vragen" topic.
Heeft er ooit wel eens een keer iemand gedacht iets mogelijk te kopen bij Ekoi wat minder dan 50% afgeprijsd was?
Heeft er ooit wel eens een keer iemand gedacht iets mogelijk te kopen bij Ekoi wat minder dan 50% afgeprijsd was?
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid
Ja hoor, maar wel in de tijd dat de prijzen bij Ekoi heel veel lager waren. Misschien was dat wel in de tijd voordat ze profploegen sponsorden.
Laatst gewijzigd door Jans op 29 nov 2024 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Er toch 'ingetrapt' en een Deda parabolica opzetstuur gekocht bij Futurum. Was al scherp geprijsd, en nu nog 20 euro FakeFriday korting erop. Voordeel van Futurum/Mantel vind ik ook de snelle verzending. En de mogelijkheid om het naar een pakket automaat te sturen. Ik heb er namelijk eentje bij de Shell waar ik eigenlijk dagelijk langskom.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Je hebt hem morgen "al nodig"? Omdat het snelle verzenden toch een dingetje is, zegt iemand die er inmiddels aan gewend is dat een week wachten op een pakketje normaal is. Soms iets sneller, nooit "morgen".bluebird schreef: ↑29 nov 2024 18:32 Er toch 'ingetrapt' en een Deda parabolica opzetstuur gekocht bij Futurum. Was al scherp geprijsd, en nu nog 20 euro FakeFriday korting erop. Voordeel van Futurum/Mantel vind ik ook de snelle verzending. En de mogelijkheid om het naar een pakket automaat te sturen. Ik heb er namelijk eentje bij de Shell waar ik eigenlijk dagelijk langskom.
Nodig niet, maar het kan mijn motivatie net dat zetje geven om dit weekend eindelijk weer op de indoor trainer te gaan zitten. Nieuwe spulletjes geven me af en toe mentaal net dat extra zetje, moet ik bekennen. En ik vind het stiekem ook wel fijn die snelle bezorging. Ook weer mentaal natuurlijk
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een ongelofelijke shitload aan mails heb ik de afgelopen week gehad zeg. En gewoon allemaal voor niks, niks gekocht. Ik had een paar dingen die ik in de gaten hield en die zakten niet/amper.
Less is bore