Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
-
- Forum-lid
Er zijn ook een groep mensen die meer op Zwift zitten dan buiten hun rondjes rijden. Zo heb je ene Keith Roy die fietst elke dag 200 km plus (jaar totaal vandaag de dag is 75.000 km) en doet dit voornamelijk binnen. Zou ik er zin in hebben? Zeker niet. Begrijp ik dat je zoiets zou doen? Niet echt. Maakt het wat uit dat ik het niet begrijp? Nee.
En on-topic een grote-mensen-huis.
En on-topic een grote-mensen-huis.
* heuveltraining.daniel1975 schreef: ↑03 dec 2024 08:21 Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de beweegreden om een loopband te kopen? Hardlopen is toch iets bij uitstek wat je vrijwel onder alle omstandigheden buiten kunt doen?
* ‘s avonds als vrouw alleen op onverlichte paden is niet altijd veilig.
Sowieso is Zwift ook ideaal om fiets heuvel training te doen tov fietsen op het vlakke buiten. Fietsen kan je ook altijd buiten doen. Behalve als het echt goed ijzelt, of sneeuwt.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Dat is wel een felicitatie waard in deze tijden
-
- Forum-lid
Thanks! Het heeft maar 8 maanden geduurd.
Schijnt momenteel schaars te zijn. Profietsiejas,
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gefeliciteerd!!
Hoog percentage moeten overbieden om het te krijgen?
Less is bore
Da's niks. Vorige maand 300 kg aan fitnessapparaat naar boven gesjouwd voor de thuisgym. Dat was meteen de zwaarste work-out van de weekwasbeer2006 schreef: ↑02 dec 2024 20:15 Ik hoop dat ie niet een trap op moet en in meerdere delen komt.........
77 kilo dat ding.
Maar mooie rollenbak eerlijk is eerlijk
(rennen vind ik dan weer stom. En binnen rennen nog stommerder)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Dank! Nog geen 5%, dat viel dus mee. We hebben wel een aantal keer (een stuk) meer overboden en zijn toen nog (flink) overboden. Bepaald soort woningen zijn denk ik meer in trek dan anderen, deze woning kennelijk niet zo. Dat belooft nog wat als we het ooit willen verkopen.daniel1975 schreef: ↑03 dec 2024 11:23Gefeliciteerd!!
Hoog percentage moeten overbieden om het te krijgen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of deze stond al stevig in de markt qua prijs. Die hele woningmarkt is momenteel een melkkoe voor alle betrokkenen. Zelfs zonder aankoopmakelaar kun je haast niet meer, terwijl ik dat allemaal prima zelf kon bij vorige huizen.
Anyway, geweldige stap in je leven! Nu van dat huis je thuis maken .
Anyway, geweldige stap in je leven! Nu van dat huis je thuis maken .
Less is bore
Gefeliciteerd ColumsbusMJ! Waar hebben jullie een huis gekocht? Waar jullie nu al wonen of in een totaal andere plaats?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/