Remco Evenepoel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Shifter geheel afgebroken, hoop niet dat zijn hand op dat moment op de shifter lag.....
Less is bore
-
- Forum-lid
"de postbode is aangeslagen"
Achteraf zijn ze altijd aangeslagen. Typisch.
En omdat Remco het slachtoffer is lees je er over, maar deze onvoorzichtigheid is dagelijkse kost. Zelfs de ongetwijfeld hoge werkdruk mag geen excuus zijn.
Achteraf zijn ze altijd aangeslagen. Typisch.
En omdat Remco het slachtoffer is lees je er over, maar deze onvoorzichtigheid is dagelijkse kost. Zelfs de ongetwijfeld hoge werkdruk mag geen excuus zijn.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ja, verder kan je de fiets zo nog een ronde verder gebruikendaniel1975 schreef: ↑03 dec 2024 13:21 Shifter geheel afgebroken, hoop niet dat zijn hand op dat moment op de shifter lag.....
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik zag een foto van de straat waar het gebeurde. Geen parkeerstroken, geen fietspad. Dus bpost stopt gewoon op straat en waarschijnlijk zonder kijken de deur open. Zelfs als je aan 20 km/h fietst, kan je dat zelden ontwijken.
Openzwaaiende deuren, het gebeurt zo veel. En in België moet je dikwijls rakelings langs de auto's fietsen. Ik probeer dan altijd te kijken of er iemand in zit.
Openzwaaiende deuren, het gebeurt zo veel. En in België moet je dikwijls rakelings langs de auto's fietsen. Ik probeer dan altijd te kijken of er iemand in zit.
Niet alleen in Belgie,Ze parkeren die busjes overal maar op de weg zelfs als er parkeerstroken/havens zijn.koeroeur schreef: ↑03 dec 2024 15:20 Ik zag een foto van de straat waar het gebeurde. Geen parkeerstroken, geen fietspad. Dus bpost stopt gewoon op straat en waarschijnlijk zonder kijken de deur open. Zelfs als je aan 20 km/h fietst, kan je dat zelden ontwijken.
Wie maakt zijn deur met de rechterhand open zodat je over je linker schouder moet kijken?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zorg altijd (indien mogelijk) dat ik 1 deurbreedte afstand houdt om dit te voorkomen.
Mijn “angst” is ook als ik achter vissers langs fiets die hun hengel uit willen gaan gooien. Dobber & haak zullen maar net jou raken….
Mijn “angst” is ook als ik achter vissers langs fiets die hun hengel uit willen gaan gooien. Dobber & haak zullen maar net jou raken….
Less is bore
Ik neem aan dat een doorwinterd prof dat ook wel doet. Alles hangt wel af van de 'indien mogelijk'. Als je afstand gaat houden van geparkeerde auto's en daardoor op de drukke weg gaat rijden waar de auto's 70+ rijden, dan ben je ook niet goed bezig...daniel1975 schreef: ↑03 dec 2024 15:38 Ik zorg altijd (indien mogelijk) dat ik 1 deurbreedte afstand houdt om dit te voorkomen.
-
- Forum-lid
vergeet Tom Waes, we hebben nu Remco. Wielerflits, Sporza en HLN gaan helemaal los.
de buurvrouw van de nicht van iemand die gisteren ook door die straat gereden is wordt al geinterviewd
de buurvrouw van de nicht van iemand die gisteren ook door die straat gereden is wordt al geinterviewd