Man man man, ze doen het gewoon weer. Ik geef aan de kleermaker, dus weer verderop. Zoonlief mag vanmiddag weer op pad. Laat me dan niet aangeven waar ik het wil hebben. Nu mag ik dat wel doen, maar je doen er niks mee. Vraag het me dan niet.rikkert schreef: ↑04 okt 2024 16:32 Jahoor, DHL weer. Aangeven bij de kleermaker aan de overkant, dus weer bij de winkel 800 meter verderop. Die om 17 uur (ipv 18 bij de kleermaker) sluit. Mijn andere andere pakket daar ook maar naar toe laten sturen zodat ik ze vanmorgen alle twee op dezelfde plek op kon halen.
Was mijn nieuwe regenjas, dus die had ik gelukkig donderdag niet nodig, maar irritant is het wel.
Het grote bezorgdiensten review topic
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Man man man... Gisteren het e.e.a. besteld bij een online blauw warenhuis. PostNL levert vervolgens alles volgens afspraak vandaag af. Ik had zelfs de pech om thuis te zijn binnen het beloofde tijdsvak dus ik kon het pakketje aannemen.
heb ik weer!
heb ik weer!
Zooo, dat is wel het vermelden waard, zo voor de Sinterklaas en Black Friday is alles trager. Wat te begrijpen is he. Als iets nu een dag of twee later is, prima. Ik heb met name een hekel aan op andere punten bezorgen. Iets later is prima. Mijn nieuwe telefoon was ook een dagje later maar lag wel netjes bij het besproken afhaalpunt. Prima.
-
- Forum-lid
Vorige week bestelling geplaatst bij Jack Wolfskin in Duitsland.
Vrijdag staat het pakket aangemeld bij DHL. En die status blijft zo tot en met gisteren.
Ik contacteer de klantendienst die bij hoog en bij laag beweren dat pakket bij hen vertrokken is.
Deze middag staat tot mijn verbazing een koerier van Bpost voor de deur met mijn bestelling.
Een vriend die in België voor DHL werkt wist me na onderzoek te vertellen dat in Duitsland geen enkele scan van het pakje geregistreerd werd.
Vrijdag staat het pakket aangemeld bij DHL. En die status blijft zo tot en met gisteren.
Ik contacteer de klantendienst die bij hoog en bij laag beweren dat pakket bij hen vertrokken is.
Deze middag staat tot mijn verbazing een koerier van Bpost voor de deur met mijn bestelling.
Een vriend die in België voor DHL werkt wist me na onderzoek te vertellen dat in Duitsland geen enkele scan van het pakje geregistreerd werd.
Vorige week wat besteld, wat blijkbaar morgen met DHL geleverd wordt. Via de mail kreeg ik zojuist een T&T update van DHL. Ik kan ff geen printscreen uploaden (geblokkeerd op werk) ik kreeg dit:
Beste Niels ,
Woensdag staat onze bezorger met pakket CM5xxx van Best Secret GmbH bij je op de stoep.
Is jouw pakket geen Sinterklaas kado en mag deze ook na 5 december worden bezorgd? Help dan Sinterklaas en geef zijn kadootjes voorrang. Wil je hem wat lucht in de drukte geven? Zet dan je bezorgdag naar volgende week.
Nu heb ik het wel nodig voor 5 December , maar vond dit toch wel een aardige oplossing van DHL. Of iemand hier mee doet is een tweede maar er ligt ook verantwoordelijkheid bij de consument en wat ik eerder aangaf, wat heb je nou echt nodig de volgende dag.. (oke in dit voorbeeld zit er meer dan een week tussen bestelling en aflever datum maar het principe is goed)
Beste Niels ,
Woensdag staat onze bezorger met pakket CM5xxx van Best Secret GmbH bij je op de stoep.
Is jouw pakket geen Sinterklaas kado en mag deze ook na 5 december worden bezorgd? Help dan Sinterklaas en geef zijn kadootjes voorrang. Wil je hem wat lucht in de drukte geven? Zet dan je bezorgdag naar volgende week.
Nu heb ik het wel nodig voor 5 December , maar vond dit toch wel een aardige oplossing van DHL. Of iemand hier mee doet is een tweede maar er ligt ook verantwoordelijkheid bij de consument en wat ik eerder aangaf, wat heb je nou echt nodig de volgende dag.. (oke in dit voorbeeld zit er meer dan een week tussen bestelling en aflever datum maar het principe is goed)
- daniel1975
- Forum-lid HC
DHL meldt hier dat een pakket gisteren in de brievenbus is bezorgd, maar is echt niet het geval. De buurt-app geeft ook geen verkeerd bezorgd pakketje aan, dus dat wordt weer touwtrekken en gedoe.
Less is bore
DHL heeft het erg druk denk ik. Vandaag verwacht ik een pakket. Normaal gesproken pas ik het bezorgmoment dan meteen in de ochtend aan naar de avond van dezelfde dag. De optie die ik vanmorgen kreeg was volgende week maandagavond! Dus nu morgen maar naar een pakketlocker in de buurt.
Ride bikes, not tanks!
Zelfde voor postnl. Van het weekend wat besteld, laat het bezorgen bij een pakketpunt. Zou er maandag zijn, vandaag, woensdag is er nog geen bezorgtijd bekend. Ik klaag veel over bezorgdiensten, maar in tijden van Black Friday en Sinterklaas snap ik het helemaal. Ik heb mijn Sinterklaas kado pas zondag nodig, dan zal het wel gelukt zijn zijn. In deze tijd weet dat je iets langer vooruit moet denken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vertraging rond deze dagen vind ik niet erg, daar kun je op anticiperen.
Waar ik wel slecht tegen kan is melden dat het pakket in de brievenbus ligt en vervolgens kwijt is. Dan heeft de bezorger gewoon iets niet goed gedaan.
Waar ik wel slecht tegen kan is melden dat het pakket in de brievenbus ligt en vervolgens kwijt is. Dan heeft de bezorger gewoon iets niet goed gedaan.
Less is bore
Eens, dat is gewoon ruk. Liever iets later en goed, dan snel en fout.daniel1975 schreef: ↑04 dec 2024 09:30 Vertraging rond deze dagen vind ik niet erg, daar kun je op anticiperen.
Deze week slechte ervaring met DPD. Afgelopen vrijdag mail ontvangen met tracking link voor pakketje uit Spanje. Vandaag blijkt pakketje retour afzender te zijn, reden onbekend. Ook na telefonisch contact met CS afdeling nog geen duidelijkheid
Nu maar wachten totdat pakketje terug is bij afzender en dan hopen dat ze daar;
Nu maar wachten totdat pakketje terug is bij afzender en dan hopen dat ze daar;
- duidelijkheid kunnen geven waarom het retour gegaan is en
- pakket opnieuw versturen of
- geld terugstorten
Time is on my site.
-
- Forum-lid
Bij mij is vorig jaar een bestelde ski-jas van de radar verdwenen.
Uiteindelijk geld terug gekregen na wat over en weer gemaild (en gebeld) te hebben. Veel gedoe.
Uiteindelijk geld terug gekregen na wat over en weer gemaild (en gebeld) te hebben. Veel gedoe.