Remco Evenepoel
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Nee, een gewone burger maken ze direct na het ongeval al af als dronken rijden, drugs gebruiken dan wel snelheidsduivel.
Nu hebben ze 3 dagen een mistgordijn opgetrokken.
Maar gelukkig mogen we van mening verschillen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het laatste wat ik hierover zeg dan:
Ik denk dat u de hele situatie fout ziet. Als er een politiecontrole gebeurt, dan communiceert de politie zeer bewust zeer open over de resultaten, vooral als sensibilisatie en om de pakkans te onderlijnen. In dit geval gaat het om een bijna dodelijk ongeval. Hierdoor is het parket ingeschakeld en dan mag de politie geen woord meer communiceren. Het parket heeft aangegeven dat men bloedstalen van het ziekenhuis in beslag had genomen en dat men later zou communiceren. De pers bleef dus op dat moment ook in het ongewisse, al lieten ze vanaf minuut 1 weten dat alcohol zeker een piste was. Dat ze een circulerend filmpje niet zomaar zonder check prime time brengen, spreekt erg VOOR onze media. As het achteraf onjuist blijkt te zijn, staan ze voor een enorm probleem.
Ik hoop nu dat u begrijpt waarom dit een andere situatie is dan een standaard politiecontrole. Ook het verhaal van de Porsche trok u echt uit de context en dat is erg jammer
Prettige avond allen.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Hoe meer ik je lees hoe meer ik aan enzzo denk.Of was dat al bekend?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nu je het zegt…..
Less is bore
Lolottorongo2 schreef: ↑05 dec 2024 23:25 Hoe meer ik je lees hoe meer ik aan enzzo denk.Of was dat al bekend?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Graag deze draad besteden aan het wel en wee van Remco Evenepoel !
Kun je ons daarover even updaten dan? Een samenvatting van de vlaamse roddelpers zou ik hier graag lezen. Bespaart me een hoop internet-gesurf.Klein_Verzet schreef: ↑06 dec 2024 11:50 Graag deze draad besteden aan het wel en wee van Remco Evenepoel !