Het kortingspercentage is in principe geen indicatie voor de winstmarge... Zeker heel trendgevoelige zaken gaan vaak met grote korting (eventueel onder productiekost) over de toonbank omdat het in het volgende jaar quasi onverkoopbaar is.Jans schreef: ↑05 dec 2024 18:38Afgelopen weken ging echt alles weg tegen 60%, toch duidelijk hoeveel er altijd te veel betaald wordt. Trouwens heel veel Fransen die niet in verenigingskleding rijden, rijden met Ekoi, en dat is al jaren zo.CampaYolo schreef: ↑05 dec 2024 16:55Klopt, zie de bril van Groenewegen.Se7en schreef: ↑05 dec 2024 16:28 Visma gebruikte de AGU 360 zeem, ook voor de consument verkrijgbaar. Alle kleding werd echter op maat gemaakt.
Is dat ook niet een regel trouwens? Dat het materiaal wat je gebruikt ook verkrijgbaar moet zijn in de handel? Dan zouden ze dus geen andere bijzondere zemen ofzo kunnen/mogen gebruiken.
Die was voor een belachelijk bedrag verkrijgbaar in de handel.
Misshien moet ik dan toch eens het dure spul van Ekoi kopen wat niet voor 60٪ weggaat?
Nope...
Materiaaltransfers (2022,2023, 2024) 2025
Sorry, maar het is in een deel van Frankrijk nog amper winter, dus dit gaat nu niet onder de productiekosten weg. Zwarte winterschoenen kunnen nog wel even mee, evenals de winterbroeken.gede schreef: ↑05 dec 2024 21:23Het kortingspercentage is in principe geen indicatie voor de winstmarge... Zeker heel trendgevoelige zaken gaan vaak met grote korting (eventueel onder productiekost) over de toonbank omdat het in het volgende jaar quasi onverkoopbaar is.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16515
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Ik dacht dat Ekoi haar kledij grotendeels "direct" verkoopt zonder tussenschakels aan de consument.
Dan is er qua verkoopprijs en toch winst maken wel iets meer mogelijk.
Dan is er qua verkoopprijs en toch winst maken wel iets meer mogelijk.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dat klopt ok, In Bedoin en een filiaal in Malaucene, maar daar kun je inmiddels wel meer kopen dan alleen Ekoi. Maar iets passen is dus nog niet zo makkelijk omdat ze in die winkeltjes ook lang niet alles hebben.
Iemand een idee of Specialized zijn marktaandeel wil vergroten door deze samenwerking?kxlight schreef: ↑06 dec 2024 19:41 https://www.wielerflits.nl/materiaalzon ... n-koersen/
Dat was al langere tijd n publiek geheim
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
- Berichten: 128
- Lid geworden op: 23 mar 2024 21:29
Volgens mij is dit een resultaat van de aanslepende contractbesprekingen van Demi.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40340
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
https://www.instagram.com/reel/DDPv9ljI ... MzNmpucTZu
Hier worden de tranen van Demi alvast aangebracht
Hier worden de tranen van Demi alvast aangebracht
Less is bore
- CampaYolo
- Forum-lid
- Berichten: 656
- Lid geworden op: 01 sep 2020 18:54
- Locatie: Daar waar Brabant Zeeland kust
daniel1975 schreef: ↑09 dec 2024 09:01 https://www.instagram.com/reel/DDPv9ljI ... MzNmpucTZu
Hier worden de tranen van Demi alvast aangebracht
Wel een mooi kleurtje hoor.
Weet er iemand of ze voor dat "tamponeren" een speciaal soort lak gebruiken?
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Wat een fantastisch resultaat....CampaYolo schreef: ↑09 dec 2024 09:08daniel1975 schreef: ↑09 dec 2024 09:01 https://www.instagram.com/reel/DDPv9ljI ... MzNmpucTZu
Hier worden de tranen van Demi alvast aangebracht
Wel een mooi kleurtje hoor.
Weet er iemand of ze voor dat "tamponeren" een speciaal soort lak gebruiken?
Ik vermoed wel dat dat tamponeren niet met een spuitlak gebeurt. Volgens mij is spuitlak te laag-viskeus, waardoor de opgedepte verf zou gaan uitlopen.
- CampaYolo
- Forum-lid
- Berichten: 656
- Lid geworden op: 01 sep 2020 18:54
- Locatie: Daar waar Brabant Zeeland kust
In mijn online zoektocht naar "tamponeren" ben ik al wat interessante zaken tegen gekomen. En niet alleen afleveringen van "creatief met kurk".
Ik ga nog wat info inwinnen bij een lokale (auto) lakker.
Back on topic (of juist niet, want geen transfer)
Die nieuwe Colnago waar Potjekar (zo noemt Frans Maassen hem, hij zal weten hoe je het uitspreekt) volgend jaar op mag rijden. Wow!
Edit: de discussie over die fiets moet natuurlijk in het "Colnago" topic worden geplaaststs.
Ik ga nog wat info inwinnen bij een lokale (auto) lakker.
Back on topic (of juist niet, want geen transfer)
Die nieuwe Colnago waar Potjekar (zo noemt Frans Maassen hem, hij zal weten hoe je het uitspreekt) volgend jaar op mag rijden. Wow!
Edit: de discussie over die fiets moet natuurlijk in het "Colnago" topic worden geplaaststs.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.