Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Droger laat ik ook niet draaien als we niet thuis zijn. Vaatwasser en wasmachine wel; wasmachine staat in een bak die groot genoeg is en zowel vaatwasser als wasmachine hebben een waterstop, dus kraan kan niet blijven lopen bij storing.
Als ik echt aaaaaalle risico’s moet uitsluiten kan ik beter in bed blijven liggen.
En de meeste mensen sterven in bed
Als ik echt aaaaaalle risico’s moet uitsluiten kan ik beter in bed blijven liggen.
En de meeste mensen sterven in bed
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Dat is al een stuk beter idee, en als er weinig brandbaars in de buurt staat, valt over het algemeen een accu brand wel mee. De kans is klein en als je de accu een klein beetje monitoort zie je het ook ruim van te voren aankomen.havana schreef: ↑08 dec 2024 12:47Een HomeVolt wordt dan ook nooit in een woonhuis geplaatst. Ofwel aan de buitenkant ofwel in een bijgebouw, zoals een losse schuur of garage.Vaak gaat het niet mis, maar als het fout gaat is wel je hele huis en dat van de buren weg.
Ik ga 'm in mijn externe garage laten plaatsen en hang er dan ook nog een automatische poederblusser boven, just to be sure.
Het zijn juist de accu's van elektrische auto's die bij brand moeilijk zijn te blussen volgens de brandweer en worden door hun met auto en al ondergedompeld in een waterbak (container).wasbeer2006 schreef: ↑08 dec 2024 14:28Dat is al een stuk beter idee, en als er weinig brandbaars in de buurt staat, valt over het algemeen een accu brand wel mee. De kans is klein en als je de accu een klein beetje monitoort zie je het ook ruim van te voren aankomen.havana schreef: ↑08 dec 2024 12:47Een HomeVolt wordt dan ook nooit in een woonhuis geplaatst. Ofwel aan de buitenkant ofwel in een bijgebouw, zoals een losse schuur of garage.Vaak gaat het niet mis, maar als het fout gaat is wel je hele huis en dat van de buren weg.
Ik ga 'm in mijn externe garage laten plaatsen en hang er dan ook nog een automatische poederblusser boven, just to be sure.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Voor de kopvrouw een KitchenAid keukenrobot.
Dat is handig, ruimt deze ook op?
Hier is de kerstboom inmiddels ook gearriveerd. De andere was blijven staan, hadden we 2 jaar gehad in een pot en heft dus 2 jaar met kerst de kamer gesierd, maar is deze herfst ten grave gedragen bij het tuinafval. MevrRikkert heeft deze keer een gezaagde aangeschaft, dus deze gaat in januari bij het gft. Wel jammer, ik vind het altijd wel goed om een kerstboom een tweede ronde te geven.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.