ottorongo2 schreef: ↑05 dec 2024 23:25 Hoe meer ik je lees hoe meer ik aan enzzo denk.Of was dat al bekend?
de kraaien goant uutbringn
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
ottorongo2 schreef: ↑05 dec 2024 23:25 Hoe meer ik je lees hoe meer ik aan enzzo denk.Of was dat al bekend?
https://www.google.com/search?q=Remco+E ... e&ie=UTF-8kxlight schreef: ↑06 dec 2024 13:40Kun je ons daarover even updaten dan? Een samenvatting van de vlaamse roddelpers zou ik hier graag lezen. Bespaart me een hoop internet-gesurf.Klein_Verzet schreef: ↑06 dec 2024 11:50 Graag deze draad besteden aan het wel en wee van Remco Evenepoel !
Zoals je zegt; voor mij.... meer is het dan ook niet.gede schreef: ↑05 dec 2024 18:06
Nee, voor mij heeft het publiek helemaal geen 'recht' op zo'n amateurfilmpje omdat het niets toevoegt en alleen maar leidt tot het verder ophitsen van 'het volk'. We weten als publiek voldoende: Hij was dronken en is daardoor gecrasht. punt.
Wat de timing betreft: Ik heb te weinig tijd om de media allemaal te checken, maar op de VRT werd de brief van Waes 1 dag vroeger uitgezonden dan het filmpje. (Wat verder voor mij weinig ter zake doet. Zo'n excuses zijn nodig, als je het niet doet ben je helemaal slecht bezig, maar net omdat het 'nodig' is, hecht ik er verder ook geen belang aan. Het geeft geen inzicht in mogelijk schuldbesef, het is enkel damagecontrol).
Verder vind ik dat jullie de Porsche uit de context halen. Op geen enkel ogenblik hoorde ik dat de Porsche oorzaak zou zijn. Ik hoorde enkel de analyse dat hij tegen een schokbreker is gereden, maar dat de reden dat hij toch zwaargewond zou zijn vooral ligt aan het feit dat de oude Porsche geen airbags had. Vanaf dag 1 heeft men gezegd dat het verder zou onderzocht worden of alcohol of andere substanties in het spel waren. Dus dat jullie hier doen alsof men de aandacht wou afleiden en daarom over de Porsche begon, vind ik een jammerlijke verdraaiing van de feiten.
Dat 'onze?? media' niet in staat is om de authenticiteit van een filmpje van één van de bekendste personen van ons land in een tijdsbestek van enkele uren te controleren kan twee dingen zeggen. Ofwel journalistieke onbekwaamheid ofwel journalistieke onwil.