Remco Evenepoel
-
- Forum-lid
Als je, terwijl je je portier opent, rechts naast je in je busje dat ene pakketje aan het pakken bent dan zie je die sticker links op je ruit ook niet....
-
- Forum-lid
Beetje zoals de bekende 'angles morts' sticker die elke vrachtwagen in Frankrijk verplicht moet hebben
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vreselijk die lelijke dingen. Schijnveiligheid.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rubbertegelen: ipv gewoon nadenken als je zelfs verkeersdeelnemer bent maar weer een schreeuwende sticker plakken om mensen te waarschuwen.
Less is bore
-
- Forum-lid
De Tom Waes waas, een wazig brilletje om aanschouwelijk te maken wat je (niet) ziet als je veel te veel gezopen hebt.
Wel niet opzetten tijdens het autorijden.
Ik zag al een Bob-sleutelhanger voorbijkomen die handig was omgefröbelt tot "Tom". Plaatje vind ik zo niet terug.
Remco's ego wordt gestreeld met zijn kop op een sticker en Bppost geeft er handig een commerciële draai aan. Tot zover de voordelen...
Die postmedewerkers zouden wel opletten voor Remco, maar niet voor jouw of mijn kind? Ik vind het nogal krom. Plak er dan een foto van een kind in een rolstoel o.i.d.
Remco's ego wordt gestreeld met zijn kop op een sticker en Bppost geeft er handig een commerciële draai aan. Tot zover de voordelen...
Die postmedewerkers zouden wel opletten voor Remco, maar niet voor jouw of mijn kind? Ik vind het nogal krom. Plak er dan een foto van een kind in een rolstoel o.i.d.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Een kind in een rolstoel passeert denk ik niet zo vaak links langs een auto...
Dat er toch wel weer mensen zouden zijn om dit mooie initiatief (vergeet niet: stickers zijn gewoon gratis) weer van kritiek te voorzien, daar had ik heel wat geld op durven verwedden... Het is Remco en dus mag er per definitie niets positiefs gezegd worden.Ernie C. schreef: ↑11 dec 2024 10:16 Ik zag al een Bob-sleutelhanger voorbijkomen die handig was omgefröbelt tot "Tom". Plaatje vind ik zo niet terug.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die rolstoel komt daarna pasTussendoor schreef: ↑11 dec 2024 10:55 Een kind in een rolstoel passeert denk ik niet zo vaak links langs een auto...
Less is bore
Wat is dat nou weer voor belachelijke uitspraak seg. Waarom zou dat schijnveiligheid zijn??? Iedere keer als iemand de deur wil openen en door de sticker het 'kwartje' valt dat er eerst gekeken moet worden naar aankomend verkeer is win-win en het vermijden van een mogelijk incident... Sommigen drinken azijn alvorens ze het Remco-topic openen.
Beetje nuchter zijn mensen. Er is een spijtig ongeval gebeurd, waarin mogelijks wederzijds verwijten hadden kunnen vallen, maar dat heeft men niet gedaan en men heeft gekozen om er een sensibiliseringsactie richting automobilisten van te maken. Hoe kan je daar nou tegen zijn??