Voor een postbode is die dutch reach wel wat moeilijker. Die neemt namelijk met zijn rechterhand de post uit het rekje/bakje dat naast hem in de auto staat. Nogal moeilijk om dan met diezelfde hand ook nog eens de klink te bedienen.
Dit is weer zo'n ideetje van mensen die heel ver van de praktijk staan.
Remco Evenepoel
-
- Forum-lid
Nee, dat klopt, lof over Evenepoel, dat zou toch echt wel wat te ver gaan.Ernie C. schreef: ↑
Ik zeg niks negatiefs over de actie. Dan zou ik mij over iedere commerciële uiting druk moeten gaan maken. Ik vind alleen de loftrompet zwaar overdreven.
die dutch reach, voor hoeveel mensen is dat gewoon niet mogelijk? Rugproblemen, nekproblemen,...ik heb het trouwens al geprobeerd en ik zag maar de helft of nog niet van als ik mijn spiegels gebruik. Geef mij maar gewoon kijken in je zij- en achteruitkijkspiegel. Dat vostaat meer dan voldoende. Als je "vergeet" te kijken is er geen enkele manier goed.dwangarbeider schreef: ↑11 dec 2024 12:56 Voor een postbode is die dutch reach wel wat moeilijker. Die neemt namelijk met zijn rechterhand de post uit het rekje/bakje dat naast hem in de auto staat. Nogal moeilijk om dan met diezelfde hand ook nog eens de klink te bedienen.
Dit is weer zo'n ideetje van mensen die heel ver van de praktijk staan.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
Zulke excuses worden helaas niet meer aanvaard, Remco en Bpost hebben nu eenmaal besloten dat dit de enige manier is om nog op verantwoorde wijze uit je auto te stappen.
Ja, we zouden hetgeen ze daarover gezegd hebben nog meer kunnen verdraaien dan dat, al wordt dat een vrij lastige uitdaging.dwangarbeider schreef: ↑11 dec 2024 16:33 Zulke excuses worden helaas niet meer aanvaard, Remco en Bpost hebben nu eenmaal besloten dat dit de enige manier is om nog op verantwoorde wijze uit je auto te stappen.
Evenepoel verwacht pas half april 2025 terug te kunnen koersen.
https://www.hln.be/wielrennen/we-vrezen ... ~ae80dbf2/
https://www.hln.be/wielrennen/we-vrezen ... ~ae80dbf2/
Dat klinkt erger dan het is. In de periode voor Baskenland en LBL had hij sowieso niet gekoerst en dat hij de winterse meerdaagse wedstrijden nu mist, lijkt mij voor zijn palmares sowieso geen probleem en voor zijn vorm in april geen heel groot gemis.
De dubbel zal waarschijnlijk nooit op het programma hebben gestaan.
Maar wel pittig, zo'n revalidatie.
De dubbel zal waarschijnlijk nooit op het programma hebben gestaan.
Maar wel pittig, zo'n revalidatie.
Campagnolo Ultra Dork