Het Patrick Lefevere topic
ColumsbusMJ schreef: ↑10 dec 2024 20:39 Er schijnt op dit moment een vuurwerkshow in Zoetermeer gaande te zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou dan nu zijn biografie verschijnen met openheid van zaken?
Less is bore
daniel1975 schreef: ↑10 dec 2024 22:10
-
- Forum-lid
Ik hoop maar dar dit niet tot de laatste stuiptrekking van daniel is of fin de carriere.daniel1975 schreef: ↑10 dec 2024 22:10
Ach Patlev stopt. Zoals Mark Rutte als chef-navo zei toen een van Hezbollah kopstukken was platgebombardeerd: Personally i won't miss him...
Hij was voor mij altijd een voorbeeld van het oude wielrennen. Maar er zijn er nog genoeg van dat type over denk ik.
Die biografie met openheid van zaken gaat pas gebeuren als ie het hoekie om is, zeker niet daarvoor. Zou jij opschrijven wat een ongelooflijk bedrieger je veel jaren van je leven bent geweest (als dat ook bent geweest)? Tegen die tijd kun je gewoon een nieuwe vuurwerkshow plannen hoor
Hij was voor mij altijd een voorbeeld van het oude wielrennen. Maar er zijn er nog genoeg van dat type over denk ik.
Die biografie met openheid van zaken gaat pas gebeuren als ie het hoekie om is, zeker niet daarvoor. Zou jij opschrijven wat een ongelooflijk bedrieger je veel jaren van je leven bent geweest (als dat ook bent geweest)? Tegen die tijd kun je gewoon een nieuwe vuurwerkshow plannen hoor
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik vermoed dat de man in de media zeker niet zal stoppen.
-
- Forum-lid HC
Daar zou jij wel eens gelijk in kunnen hebben
Ook niet erg iemand met een mening, zo slecht ziet ie het vaak niet.
Ook niet erg iemand met een mening, zo slecht ziet ie het vaak niet.
Hij is te dol op zichzelf om in een hoekje te gaan zitten . Wellicht dat ie in een andere rol wat minder irritant is, laten we het eens van de positieve kant bekijken. Zeiken kan altijd nog.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mwa, van mij mag het wel wat vernieuwender/moderner hoor. Die verhalen van vroegâh kennen we wel, de hypocrisie ook. En te veel etappes zijn net zo boeiend als de 10km schaatsen of het groeien van je gazon.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Check leiding UAE. Daar zit vergelijkbare ellende (waar gewoon echt keihard bewijs van is).rikkert schreef: ↑12 dec 2024 07:59
Less is bore