Sterkte woensdag!Dubbeldekker schreef: ↑11 dec 2024 23:39 Hey Rene, weer een stap verder uit de ellende man!
Het is een lang en lastig process maar volgens mij ga je er heel positief mee om, echt goed om te lezen!
Ik heb komende woensdag mijn eerste halfjaars scan na het stoppen met de immuuntherapie. Wordt een hele spannende dus maar jouw bericht hier geeft me hoop.
Glossopharyngeus neuralgie ( toch niet ) …
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik hoop op goed nieuws van je te horenDubbeldekker schreef: ↑11 dec 2024 23:39 Hey Rene, weer een stap verder uit de ellende man!
Het is een lang en lastig process maar volgens mij ga je er heel positief mee om, echt goed om te lezen!
Ik heb komende woensdag mijn eerste halfjaars scan na het stoppen met de immuuntherapie. Wordt een hele spannende dus maar jouw bericht hier geeft me hoop.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Thanks Rene en anderen! Het was trouwens niet mijn bedoeling om je topic te kapen hoor, meer lotgenoten onderling
Dat je weer wat smaak hebt in de aanloop naar het kerstdiner moet echt wel een hele fijne ervaring zijn! Het is het leven weer een beetje zoals het bedoeld was, en er dan dubbel zo hard ervan genieten omdat je weet wat je gemist hebt!
(en daarna op hoogtestage om die extra kilo’s er af te rijden )
Dat je weer wat smaak hebt in de aanloop naar het kerstdiner moet echt wel een hele fijne ervaring zijn! Het is het leven weer een beetje zoals het bedoeld was, en er dan dubbel zo hard ervan genieten omdat je weet wat je gemist hebt!
-
- Forum-lid
Wat fijn om te lezen Rene! Sterkte met de volgende stappen en geniet van alles dat goed gaat.
Sterkte ook Dubbeldekker!
Sterkte ook Dubbeldekker!
-
- Forum-lid
Fijn dat het de goede kant op gaat Rene en hopelijk ook positief nieuws voor jou Dubbeldekker.
Weinig kerstdiner hier. Zelf heb ik 2 nachtdiensten en mijn vrouw werkt ook 2 dagen met kerst ( de zorg gaat altijd door ). Dus wij pakken ons momentje wel een andere keer .Dubbeldekker schreef: ↑12 dec 2024 23:38 Dat je weer wat smaak hebt in de aanloop naar het kerstdiner moet echt wel een hele fijne ervaring zijn! Het is het leven weer een beetje zoals het bedoeld was, en er dan dubbel zo hard ervan genieten omdat je weet wat je gemist hebt!
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless