Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Glossopharyngeus neuralgie ( toch niet ) …

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 12 dec 2024 09:35

Dubbeldekker schreef: 11 dec 2024 23:39 Hey Rene, weer een stap verder uit de ellende man! 💪🏻
Het is een lang en lastig process maar volgens mij ga je er heel positief mee om, echt goed om te lezen!
Ik heb komende woensdag mijn eerste halfjaars scan na het stoppen met de immuuntherapie. Wordt een hele spannende dus maar jouw bericht hier geeft me hoop.
Sterkte woensdag!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 12 dec 2024 12:09

Dubbeldekker schreef: 11 dec 2024 23:39 Hey Rene, weer een stap verder uit de ellende man! 💪🏻
Het is een lang en lastig process maar volgens mij ga je er heel positief mee om, echt goed om te lezen!
Ik heb komende woensdag mijn eerste halfjaars scan na het stoppen met de immuuntherapie. Wordt een hele spannende dus maar jouw bericht hier geeft me hoop.
Ik hoop op goed nieuws van je te horen 🍀✅❤️
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Dubbeldekker
Forum-lid

Dubbeldekker 12 dec 2024 23:38

Thanks Rene en anderen! Het was trouwens niet mijn bedoeling om je topic te kapen hoor, meer lotgenoten onderling ;)

Dat je weer wat smaak hebt in de aanloop naar het kerstdiner moet echt wel een hele fijne ervaring zijn! Het is het leven weer een beetje zoals het bedoeld was, en er dan dubbel zo hard ervan genieten omdat je weet wat je gemist hebt!
(en daarna op hoogtestage om die extra kilo’s er af te rijden :mrgreen: )

Mehekachtohapi
Forum-lid

Mehekachtohapi 13 dec 2024 10:39

Wat fijn om te lezen Rene! Sterkte met de volgende stappen en geniet van alles dat goed gaat.

Sterkte ook Dubbeldekker!

ColumsbusMJ
Forum-lid

ColumsbusMJ 13 dec 2024 10:43

Fijn dat het de goede kant op gaat Rene en hopelijk ook positief nieuws voor jou Dubbeldekker.

rene
Forum-lid HC

Gebruikersavatar rene 13 dec 2024 12:12

Dubbeldekker schreef: 12 dec 2024 23:38 Dat je weer wat smaak hebt in de aanloop naar het kerstdiner moet echt wel een hele fijne ervaring zijn! Het is het leven weer een beetje zoals het bedoeld was, en er dan dubbel zo hard ervan genieten omdat je weet wat je gemist hebt!
(en daarna op hoogtestage om die extra kilo’s er af te rijden :mrgreen: )
Weinig kerstdiner 🎅🏻🛷hier. Zelf heb ik 2 nachtdiensten en mijn vrouw werkt ook 2 dagen met kerst ( de zorg gaat altijd door ). Dus wij pakken ons momentje wel een andere keer 🍀.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Plaats reactie